Т рети пореден пролетен сезон Нова ТВ отбелязва ръст, като увеличава дела от зрителската си аудитория.
С 9% по-висок е делът на зрителската аудитория на медията през пролетния сезон на 2016 г. спрямо пролетен сезон на 2015 г. сред населението в активна възраст (18-49 г.) и с 11% сред активното градско население (18-49 г. градско).
Още по-категоричен е успехът на Нова ТВ сред младата и трудна за достигане аудитория (18-34 г.), където ръстът достига 14%.
6 от 10-те най-предпочетени предавания в праймтайма на пролетния сезон на 2016 са предавания на Нова ТВ.
Още по-категоричен е изборът на зрителите сред активното градско население (18-49 г. градско), където 8 от 10-те най-предпочетени предавания в праймтайма на пролетен сезон 2016 отново са предавания на Нова ТВ.
Новините на Нова също увеличават дела от зрителската си аудитория за трети пореден пролетен сезон с всяка една от емисиите си.
Централната емисия на Новините на Нова бележи ръст с близо 9% сред населението в активна възраст (18-49 г.) и с близо 12% сред активното градско население (18-49 г. градско).
Късната емисия на Новините на Нова бележи ръст с близо 17% сред населението в активна възраст (18-49 г.) и 19% сред активното градско население (18-49 г. градско).
Най-сериозен ръст бележи следобедната емисия на Новините на Нова, където разликата със същия период на предходната година е 44% сред населението в активна възраст (18-49 г.) и близо 42% сред активното градско население (18-49 г. градско).
Нова ТВ отне лидерството на bTV през есента на 2014 г. и през 2015 г. и до момента продължава да е най-гледаният телевизионен канал сред активното население в страната.
С успеха си през пролетния сезон на 2016 Нова ТВ отново затвърди водещата си позиция и за пореден сезон остави зад гърба си втората по гледаемост медия bTV.
Запазва се лидерството и на групово ниво, където дистанцията с втората медийна група се увеличава и от 8.9 пункта през пролетта на 2015 г. достига до близо 10.9 пункта през пролетта на 2016 г.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!