Н ова ТВ продължава да бъде най-гледаната телевизия в страната и през март 2016 г., като отчита и висок ръст в дела от зрителската си аудитория с цели 17%, спрямо март 2015.
В същото време, втората медия, bTV, бележи спад от 6% за същия период. Сред младата и трудна за достигане аудитория (18-34), Нова ТВ отбелязва още по-значителен ръст - 25%.
Нова ТВ отне лидерството на основния си конкурент през есента на 2014 г., а през 2015 г. затвърди категорично лидерската си позиция на най-гледан телевизионен канал в България.
Целенасоченото стратегическо управление на медийната група през последните няколко години превърнаха Нова Броудкастинг Груп в най-голямото и успешно медийно предприятие в страната с най-много зрители. Медийната група е с най-големи приходи на българския медиен пазар за миналата година, най-голям дял от зрителската аудитория и безпрецедентни резултати на онлайн бизнеса.
34 от 50-те най-гледани предавания за март 2016 са на Нова ТВ. Безспорен фаворит в класацията е шоуто за звездни трансформации „Като две капки вода“, следвано от „Кошмари в кухнята“, „Откраднат живот“, Разследване на Нова ТВ и още редица нови и утвърдени вече формати на медията, както и хитови филми, излъчени е ефира на Нова ТВ.
Нова ТВ отчита ръст от 11% на групово ниво (Нова Броудкастинг Груп и представляваните от нея ТВ канали) през март 2016 г. Дистанцията спрямо втората медийна група достига над 11.1 пункта през този месец.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!