Н овините на Нова и сутрешният блок продължават да увеличават аудиторията си и затвърждават позицията си на предпочитания източник за актуална информация и през първите два месеца на 2016 г.
Тази тенденция започна в началото на 2014 г., когато основните стълбове в публицистиката на Нова ТВ започват да увеличават дяла на аудиторията си, за да се превърнат в избора на зрителите. Дялът на зрителите на „Здравей, България” е с близо 50% по-голям от този на конкурентното предаване на втората медия, bTV. Централната емисия на Новините на Нова отчита преднина с близо 4 пункта, а късната новинарска емисия на Новините на Нова печели с над 8 пункта повече от зрителите в активна възраст (18-49 години) спрямо втората медия, bTV.
Още по-категоричен е изборът на зрителите сред градското население през януари и февруари 2016 г., където сутрешният блок на Нова ТВ отчита над 16 пункта преднина, а централна и късна емисии на Новините на Нова близо 9 пункта повече от тези на втората телевизия, bTV.
Резултатите затвърждават тенденцията Новините на Нова и „Здравей, България” непрекъснато да увеличават аудиторията си от 2014 г. насам.
След като сутрешният блок вече е доказан лидер сред активното население, от април 2015 г. Новините на Нова също се наложиха като предпочитаният информационен източник. Само за две години дялът от зрителите (18-49 г) на Новините на Нова в 19:00ч. през 2016 г. е нараснал с цели 35% спрямо 2014 г., а този на „Здравей България”- с 19%.
Данните са доказателство, че все повече хора избират Нова ТВ, когато се информират за важните обществени събития, а доверието към новините и публицистиката на Нова ТВ расте непрекъснато.
В унисон с мисията си да бъде свободна и независима в името на зрителите, медията продължава да инвестира в качествената журналистика, като привлича и развива най-добрите професионалисти, фокусирайки се върху най-наболелите обществено значими проблеми.
Репортажите, темите и историите в Новините на Нова търсят точните отговори, изваждат на светло сериозни проблеми от всички сфери на обществения, политическия и икономическия живот у нас. В специална поредица през март и април репортерите на Нова представят най-добрите си репортажи в кампанията "Истории от твоя живот".
Истории, разказани от първо лице, които са оставили трайна следа в съзнанието на зрителите. Истории, разказани първо или само по Нова ТВ или истории, белязали световните новини през погледа на нашите репортери. Истории, които ще запомним.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!