С поред данните на независимата международна пийпълметрична система на Nielsen (Mediareserch), активното население в страната (18-49 години) през октомври е гледало най-много Нова телевизия, съобщиха от медиата.
Лидерството на Нова се наблюдава както средно за целия ден, така и в прайм тайма на телевизията.
През изминалата седмица, ГФК България реализира представително за активното население на България (18-49 години) изследване за Нова. От данните, събрани в периода 27-29 октомври 2014, с извадка от 7 956 респондента, се вижда, че около 38% от българите в активна възраст гледат телевизия в часовия интервал 20:00-21:00 часа. Във всеки от трите дни на изследването, най-голяма част от запитаните отговарят, че гледаният от тях канал е Нова.
Получените данни от ГФК България са подобни на пийпълметричните данни на независимата международна агенция Nielsen (Mediaresearch) от същия период. И двата източника показват ясно лидерската позиция на Нова сред всички ТВ канали в страната в най-гледаното време между 20:00-21:00 часа, отбелязват от телевизията.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!