С лед изключителното си представяне през 2015 г. и безапелационния успех на пролетния сезон на 2016 година, NOVA бележи очакван ръст на зрителската аудитория през юли 2016 г. спрямо юли 2015 г. и затвърждава позицията си на най-гледания телевизионен канал в България сред активното население.
Иновативната програмна схема, Европейското първенство по футбол, специалното лятно издание на Новините и въведената от NOVA още през лятото на 2015 година тенденция всеки месец да е висок сезон, са предпоставките, които осигуриха нов успех на най-голямата медийна група в България.
Стратегията на компанията да продължи да инвестира в разнообразно съдържание, първокласни спортни събития и да стартира нови сезони на утвърдени програмни формати и през летния сезон привлякоха най-трудната за достигане аудитория (18-34 години).
NOVA увеличава дела от зрителската си аудитория през юли 2016 спрямо юли 2015 с близо 20% сред населението в активна възраст (18-49 години), докато втората медия – bTV, бележи спад от 9,6%.
Резултатите са особено добри сред младата и трудна за достигане аудитория (18-34 години), където NOVA бележи още по-голям ръст от над 39%.
На групово ниво "Нова Броудкастинг Груп" и представлявани канали също увеличава дела от зрителите си като през юли 2016 отбелязва 11,6% ръст спрямо същия период миналата година. Увеличава се и дистанцията спрямо втората медийна група – БТВ Медия Груп, която от 8,19 пункта през юли 2015 достига до 14.0 пункта през юли 2016.
Групи канали:
Нова Броудкастинг Груп и представлявани канали: Nova, Diema, Diema Family, Kino Nova, Nova Sport, FOX, FoxCrime, FoxLife, National Geographic, 24 Kitchen, Discovery Channel, AXN, TLC, Disney Channel, City TV, ID Xtra(2016)
БТВ Груп и представлявани канали: bTV, bTV Action, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Lady, RING, Fiesta TV, Cartoon Network, Nickelodeon(2016)
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!