Н ова телевизия затвърди водещата си позиция и отбеляза нов успех сред зрителите за четвърти пореден месец тази година, след като през 2015 г. и първите три месеца на 2016 г. категорично се наложи като предпочитаната медия в страната.
Телевизията отново увеличи дела от зрителската си аудитория с нови 8% през април 2016 г. спрямо април 2015 г. сред населението в активна възраст (18-49 години), където втората медия, bTV, бележи спад от 4.5%.
Още по-голям е ръстът на Нова сред младата и трудна за достигане аудитория (18-34 години) – там каналът нараства с цели 13%.
28 от 50-те най-гледани предавания за април 2016 г. са на Нова телевизия.
Доказалите се любими на публиката формати "Като две капки вода" и "Кошмари в кухнята", заедно с най-новите допълнения в пролетната програма на Нова "Откраднат живот" и "София - Ден и Нощ", са на челни позиции в класацията на най-гледаните предавания през април 2016 г.
Силните публицистични предавания "Разследване" и "Темата на Нова", хитовите филми и развлекателните шоу формати на медията допълват класацията за месеца, осигурявайки още по-разнообразна и атрактивна програма за зрителите.
Нова увеличава дела от зрителите си и на групово ниво с 6,6% ръст през април 2016 г. спрямо април 2015 г. Увеличава се и дистанцията спрямо втората медийна група, която от 8,6 пункта през април 2015 г. достига до 11.3 пункта през април 2016 г.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!