Н ова телевизия е най-гледаният ТВ канал в България вече трети пореден сезон.
Нова отне лидерството на bTV през есента на 2014 и тази есен не само затвърди лидерството си, но и увеличава значително преднината си пред втората медия.
През този сезон (септември-ноември 2015) все повече зрители са избрали предаванията на Нова – медията е увеличила с 12% дела от зрителската си аудитория спрямо същия период през 2014 г., сред населението в активна възраст (19-49).
Нова увеличава значително и дистанцията спрямо втората телевизия за същия период - от 2.8 пункта през 2014 до 6.8 пункта през 2015.
Успехите на медията не спират дотук - 7 от 10-те най-гледани предавания в периода септември-ноември 2015, са в праймтайма* (най-гледания часови интервал 20:00-24:00) на Нова.
Нова е и предпочитаният източник за новини и актуална информация. Делът на зрителите на „Здравей, България!“ е с 57% по-голям от този на конкурентното „Тази сутрин“, а централна емисия новини на Нова печели с 2.5 пункта повече от зрителите в активна възраст.
Запазва се лидерството и на групово ниво, където дистанцията с втората медийна група за периода септември-ноември 2015 е цели 15 пункта.
Групи канали:
MTG: Nova, Diema, Diema Family, Kino Nova, Nova Sport, FOX, FoxCrime, FoxLife, National Geographic, 24 Kithcen, Discovery Channel, AXN, TLC, Disney Channel, City TV, Cartoon Network
CME: bTV, bTV Action, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Lady, RING, Fiesta TV, Cartoon Network
Данни: Nielsed Admoshpere
Целева група: 18-49 г.
Период: септември-ноември 2014 и 2015. H=
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!