Нова Броудкастинг Груп поема рекламните продажби за България на Nickelodeon и Nick Jr.
Източник: netinfo

Н ова Броудкастинг Груп сключва ново стратегическо партньорство за продажба на рекламно време за България за два телевизионни канала от портфолиото на Viacom International Media Networks, част от Viacom Inc. Считано от 1 януари 2018 г., водещата медийна и технологична компания у нас е търговски представител на българския пазар за телевизиите Nickelodeon и Nick Jr. Новината за новото сътрудничество идва броени дни, след като Нова Броудкастинг Груп обяви, че от 1 ноември 2017 г. отговаря за рекламните продажби за България на трите телевизии Travel Channel, Fine Living и Food Network, част от американската компания Scripps Networks Interactive.

Viacom International Media Networks (VIMN) обединява много от най-добрите глобални мултимедийни развлекателни марки. Като част от тяхното портфолио Nickelodeon и Nick Jr. са телевизии №1 сред децата в цял свят. Nickelodeon предлага качествени анимационни филми, сериали и предавания на живо, изпълнени с хумор, игри и вдъхновение. Nick Jr. е "умно място за игри" – каналът предоставя уникална комбинация от умно и забавно съдържание, което позволява на децата да учат, докато играят. Благодарение на партньорството с VIMN, Нова Броудкастинг Груп ще отговаря за рекламните продажби на седем международни групи и 21 телевизии, което дава възможност на рекламодателите в България да достигат до още по-богато и разнообразно съдържание.

"Партньорството с VIMN е успешна стъпка в дългосрочната стратегия на Нова Броудкастинг Груп да обогатява порфтфолиото от телевизионни канали, чиито рекламни продажби управлява. Присъединяването на телевизиите Nickelodeon и Nick Jr. към нашето семейство е доказателство за доверието на нашите партньори да ги представляваме на рекламния пазар в България", заяви Красимира Василева, директор Продажби в Нова Броудкастинг Груп.

"Nickelodeon – водеща детска развлекателна марка в глобален мащаб и в Централна и Източна Европа, се превърна в един от най-популярните детски канали в България през последните години. Вълнуваме се от сътрудничеството с Нова Броудкастинг Груп като утвърден, опитен местен партньор в продажбата на реклама. Разчитаме заедно още повече да развием този невероятен бранд и да постигнем максималния му потенциал в страната. Виждаме голям потенциал на този пазар, затова решихме да стартираме и Nick Jr. България в началото на следващата година, за да предложим на клиентите разнообразие от възможности като нестандартна реклама и събития – в допълнение към рекламните клипове", каза Дариуш Янчевски, вицепрезидент на Viacom International Media Networks за района на Централна и Източна Европа и Израел, отговорен за стратегическите дейности на компанията.

За Нова Броудкастинг Груп

Нова Броудкастинг Груп, част от шведската медийна група Modern Times Group, е водещата медийна и технологична компания в България. В портфолиото на групата влизат телевизионните канали NOVA, KINO NOVA, DIEMA, DIEMA FAMILY, NOVA SPORT, платените спортни канали от пакета DIEMA EXTRA – DIEMA SPORT, DIEMA SPORT 2, TRACE SPORT STARS, както и сп. EVA. Част от компанията е дигиталната медийна и технологична компания Нетинфо, която чрез своите уебсайтове и мултимедийни платформи достига до над 80% от интернет потребителите в България. Към момента Нова Броудкастинг Груп управлява рекламните продажби на седем международни медийни групи и 21 телевизионни канала, сред които: FOX Networks Group Channels (FOX, Fox Crime, Fox Life, 24Kitchen и National Geographic Channel), Discovery Networks (Discovery Channel, TLC и ID Xtra), Disney Channel, AXN, CITY TV, Scripps Networks Interactive (Travel Channel, Fine Living и Food Network). От 1 януари 2018 г. Нова Броудкастинг Груп ще отговаря за рекламните продажби също на Nickelodeon и Nick Jr. от портфолиото на Viacom International Media Networks.

За Viacom International Media Networks

Viacom International Media Networks (VIMN), част от Viacom Inc., предлага завладяващо съдържание по телевизията, в киното, на онлайн и мобилни платформи в близо 170 държави и регионa. Марките на Vaicom се гледат в 700 милиона домакинства по света на 37 езика чрез 200 локално програмирани и управлявани ТВ канали.

VIMN CEE & Israel дистрибутира, продуцира и лицензира съдържание от световна класа по телевизията и чрез дигиталните медии в 15 държави в Централна и Източна Европа и Израел. Компанията управлява един от водещите международни телевизионни портфейли, състоящ се от няколко марки, които са пазарни лидери в категориите си. Сред тези марки са водещата комедийна телевизия Comedy Central, най-популярният детски канал Nickelodeon, MTV с иновативния си подход към креативни реклами, насочени към поколението Y, както и любимият на кино феновете Paramount Channel.

За Nickelodeon

Nickelodeon е водещата развлекателна телевизия за деца по целия свят. Тя предлага най-добрата анимация, сериали и предавания на живо, изпълнени с хумор, игри и вдъхновение. Харесва се еднакво както на момчетата, така и на момичетата, особено на тинейджърите, и в повечето случаи заедно с децата гледат и техните родители. Предаванията на телевизията карат децата да се забавляват, да се смеят и да учат за света, в който живеят. Програмата ѝ се обогатява непрекъснато с любими анимационни супермарки като Teenage Mutant Ninja Turtles, SpongeBob Squarepants, Kung Fu Panda; креативно и вдъхновяващо предучилищно съдържание като Dora the Explorer, Game Shakers and Henry Danger; както и предавания с музикален акцент и посветени на ежедневието на семейството, като например Thundermans, School of Rock, Nicky, Ricky, Dicky and Dawn.

Дистрибуция в България: 1 011 446 домакинства

За Nick Jr.

Nick Jr. е "умно място за игри" – телевизия за деца в предучилищна възраст, която предоставя комбинация от умно и забавно съдържание в сигурна и нежна среда с интерактивни, музикални и образователни предавания. Тази среда, която децата обичат и на която родителите се доверяват, позволява на малчуганите да откриват нови неща всеки ден. Nick Jr. дава на децата и на родителите това, което искат – образователно и забавно съдържание и страхотни истории и герои, които позволяват на децата да учат, докато играят. Сред популярните заглавия в програмата са Dora the Explorer, Team Umizoomi, Bubble Guppies, Paw Patrol.

Дистрибуция в България: 544 248 домакинства

-Скъпа, какво има за вечеря? -Паниран карфиол, салата с рукола, чия и кълнове. -Ако искаш развод просто ми кажи, не така заобиколно.  
Прочети целия
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
ЕК: Отделна държава от ЕС няма да може да налага вето над плановете за превъоръжаване

ЕК: Отделна държава от ЕС няма да може да налага вето над плановете за превъоръжаване

България Преди 40 минути

Това поясни говорител на комисията на пресконференция

Може ли НЗОК да покрие операция за отслабване?

Може ли НЗОК да покрие операция за отслабване?

България Преди 45 минути

Това е един от често задаваните към Касата въпроси

<p>FT: Армията на Германия се свива и застарява</p>

„Файненшъл таймс“: Армията на Германия се свива и застарява

Свят Преди 1 час

Ева Хьогел, комисар по въоръжените сили в германския парламент, заяви, че политиците ще трябва да обмислят какво Бундесверът все още може да направи и какво „вече не е възможно“

САЩ: Край на паузата в споделянето на разузнавателни данни с Киев

САЩ: Край на паузата в споделянето на разузнавателни данни с Киев

Свят Преди 1 час

Това потвърди директорът на американското национално разузнаване Тълси Габард

Най-доброто от „Оскарите“ и световното кино – сега в A1 Видеотека

Най-доброто от „Оскарите“ и световното кино – сега в A1 Видеотека

Технологии Преди 1 час

Абонатите на A1 Xplore TV могат да се потопят в тези вдъхновяващи разкази, създадени от едни от най-талантливите творци на съвременното кино

ЕК продължава наказателната процедура срещу България

ЕК продължава наказателната процедура срещу България

Свят Преди 1 час

Според ЕК начина на въвеждане на правилата у нас не отговаря на изискванията

<p>Има ли шофьорска книжка Доналд Тръмп</p>

Има ли шофьорска книжка Доналд Тръмп

Любопитно Преди 2 часа

На настоящи и бивши президенти на САЩ е забранено да шофират по обществени пътища

<p>Изслушват вещите лица, участвали в броенето на бюлетините на изборите през октомври (НА ЖИВО)</p>

Изслушват вещите лица, участвали в броенето на бюлетините на изборите през октомври

България Преди 2 часа

Парламентът призова КС, ЦИК и "Информационно обслужване" да дадат публичност на всички документи, свързани с оспорването на изборните резултати

От Måneskin към солова звезда: Damiano David обяви дебютен албум

От Måneskin към солова звезда: Damiano David обяви дебютен албум

Любопитно Преди 2 часа

„Funny Little Fears“ ще излезе на 16 май

<p>Напрежение в Горна Оряховица след убийство и следствен експеримент&nbsp;</p>

След убийство на мъж в Горна Оряховица - напрежение на гарата в града

Свят Преди 2 часа

Наложи се сериозно присъствие на полиция и жандармерия

Проруски кръгове вербуват белгийци за саботажи и шпионаж

Проруски кръгове вербуват белгийци за саботажи и шпионаж

България Преди 2 часа

Изводът е направен в разследване, при което белгийски журналист е проникнал в канал в "Телеграм"

Детето заеква - какво да правя?

Детето заеква - какво да правя?

Любопитно Преди 2 часа

В новия епизод на „Ох, на мама! Podcast” по темата говори Марина Тодорова

Кои годежни пръстен са за поколението Z срещу милениалите?

Кои годежни пръстен са за поколението Z срещу милениалите?

Любопитно Преди 2 часа

„Нашите по-млади клиенти стават все по-уникални с годежните си пръстени“

13-годишното момиче, запалило се с бензин в Монтана, взело идеята от ТикТок

13-годишното момиче, запалило се с бензин в Монтана, взело идеята от ТикТок

България Преди 2 часа

Момичето се е наранило при опит да изгори лепенка върху велосипеда си

Плажът на остров Хормуз

„Кървав дъжд“ оцвети плаж в Иран – природен феномен или зловещо чудо?

Свят Преди 2 часа

Кадри, разпространени в интернет, показват как дъждът осветява плажа на остров Хормуз

Тайната на Царичина: Най-мистериозната военна операция в България

Тайната на Царичина: Най-мистериозната военна операция в България

Любопитно Преди 2 часа

"Триумф" – българският филм, вдъхновен от мистерията на Царичина, тръгва по кината на 21 март