"Нова Броудкастинг Груп" бе обявена за "Най-голям корпоративен дарител" на церемонията по връчването на осмите годишни награди на Български дарителски форум.
Медията спечели първото място в категорията "Най-голям обем нефинансови дарения" заради безвъзмездното предоставяне на ефирно време с цел подкрепа и популяризиране на редица социално-отговорни кампании и каузи през 2012 г.
Ефирното време, дарено от медията, е в размер на 879 836 лв. без ДДС.
Безвъзмездното предоставяне на ефирно време е само част от цялостната социално-отговорна политика на "Нова Броудкастинг Груп".
Всяка година групата провежда две от най-големите си социални инициативи – футболния турнир MTG United for Peace, в който участват близо 100 деца в неравностойно положение от цялата страна, и стипендиантската програма "Стани шампион", благодарение на която над 60 деца, лишени от родителски грижи получават месечна спортна стипендия, а с нея и шанса да развиват спортния си талант.
Успоредно с тези две инициативи, медията отразява и популяризира редица социално-отговорни кампании, като в резултат на нейни репортажи множество зрителски сигнали намират своя щастлив край.
"Тази награда е изключително признание за нас, защото тя отразява отговорната роля на медиите,
а именно да даваме гласност на стойностните инициативи, да ги популяризираме и така да допринасяме за техния успех", благодари за отличието Силва Зурлева, член на Борда на директорите на "Нова Броудкастинг Груп".
Конкурсът на Български дарителски форум отличава компаниите, които устойчиво, креативно и прозрачно са подкрепяли значими за обществото инициативи и каузи.
Идеята му е не само да връчва награди на отговорния бизнес, но и да създава стандарти за отговорно корпоративно дарителство. Тази година в него участваха 58 кандидатури в 7 категории.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!