Дарина Стоянова от "Хенкел България" е на корицата на новия "Мениджър" (Manager.bg).
"Успехът и провалът са в нашия ум. За негативно настроените, за очакващите да се случи нещо лошо несгодите винаги идват. И обратното", коментира тя по повод бизнес ситуацията у нас през отиващата си година.
Стоянова споделя своя мениджърски опит в "Хенкел" не само във време на криза, както и на какво се дължи успеха на компанията.
На прага на следващата година, която надали ще е по-лека от тази, акцент в броя е инвестицията в служителите - обученията, работната обстановка, заплащането.
Това са хората, които отново ще изведат компаниите напред и правилното им управление по време на криза е сред ключовите въпроси, които занимават ръководителите.
"Задачата на мениджъра е да направи своите хора по-успешни от себе си... Ако той направи това, значи е изпълнил своята задача", отбелязва генералният директор на "Сиско системс" за България Петър Иванов.
Интересен е и материалът на Ваня Милчева, озаглавен "Златната среда между цена и качество".
Няма как разговорите да избягат от финансовите затруднения, но пък именно проблемите са добър повод да се извади на преден план иновативността и творческото мислене, които при нормални условия изпадат в летаргия.
"В битката за потребителския интерес големите компании започнаха да разработват нови, атрактивни продукти в средния и ниския сегмент... Кризата спука ценовия балон и все повече производители търсят златната среда между цена и качество", отбелязва тя.
Думите й заслужават вниманието както на потребителите, така и на бизнеса, които надали ще се върнат към същите пазарни отношения отпреди една година.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!