В края на януари 2013 г., като част от процес по ребрандиране, световната мрежа медийни агенции Media Planning Group се преименува на Havas Media.
Ребрандирането има за цел да подчертае единната култура на агенциите в групата на Havas и да представи една по-опростена и по-прозрачна корпоративна структура.
Промяната на търговската марка засяга всички офиси на MPG по света, в това число и този в България.
Новосъздадената Havas Media Group има реалната амбиция да бъде най-иновативната и фокусирана върху очакванията на клиента медийна група.
Тя включва Havas Media, оперираща на 126 пазара и Arena Media с офиси в 13 държави.
Екипите на досегашните агенции MPG и Media Contacts, са интегрирани под новата марка Havas Media.
Промяната е свързана със създаването на уникален бизнес модел, с опростена и ясна структура, поставящ дигиталните комуникации в центъра на дейността на Havas.
Ребрандирането на медийните агенции следва това на криейтив разделението на групата – Havas Creative Group, съставен от глобалната мрежа Havas Worldwide и микро-мрежата Арнолд Worldwidе.
Йордан Йорданов, управляващ партньор на Havas Media за България, коментира: "Агенциите трябва да предлагат на клиентите си все по-голяма ефективност, иновативност и последователност.
Уникалната позиция, която Havas Media заема в индустрията чрез единната и прозрачна структура на групата в световен мащаб, ни позволява да представим на клиентите си обща визия, която отговаря на тяхното търсене на изцяло интегриран панел комуникационни услуги."
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!