Мария Трифонова е лице на корицата на новия брой на сп. "Мениджър".
Вярвам в хората, с които работя и се гордея с тях, казва д-р Трифонова, която е генерален мениджър на "Рош България".
Тя е завършила медицина през 1987 г., след което работи като асистент в катедра "Фармакология и токсикология" към Медицинската академия, София.
През 1991 г. е стипендиант в болницата "Сейнт Мери", Лондон. Три години по-късно започва работа в представителството на фирма "Фармиталия Карло Ерба", а след обединението й самериканската компания "Ъпджон" застава начело на новата корпорация "Фармация Ъпджон" за България.
През 2003 г. "Фармация Ъпджон" (Pharmacia & Upjohn) е купена от "Пфайзер" и тя оглавява представителството у нас.
От 2006 г. заема длъжността генерален мениджър в "Рош България" ЕООД.
Темата на броя е "За перспективата на рекламата".
"Страхът, отлагането на инвестиционни решения, съкращенията и ограниченото потребление вече са част от ежедневието на всеки маркетолог, търговски директор, счетоводител и изобщо са част от ежедневието на всички ни.
Не правим някаква дълбока ретроспекция на причините и виновниците.
По-скоро с помощта на мненията на хора от бранша, на данни и заключения от изследователски и консултантски организации се опитваме да ви покажем моментната картина и да ви подскажем някои тенденции и решения за кризисния потребителски пазар", посочват от екипа на "Мениджър".
В новия брой на списанието са публикувани и специални интервюта с Филип Котлър, Вацлав Хавел, Франсис Фукуяма и Кристалина Георгиева.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!