О става само месец до българското издание на престижните награди за дигитален маркетинг IAB MIXX Awards, а преди 20 дни бяха обявени победителите от световните награди MIXX.
Световното издание на конкурса дава приз в над 40 категории, но три кампании направиха особено впечатление.
Кампания, която напомня, че трябва да ценим всеки момент с любимите хора идва от Гърция.
OgilvyOne Worldwide Athens взеха златото в категория Branded Content за кампанията на шоколади LACTA.
В надпреварата има и много кампании, които вдъхновяват и дават полет на мечтите. Такава е и спечелилата първото място в категория Virtual and Augmented Reality.
Кампанията е на Lockheed Martin, които подготвят първия полет до Марс и искат да стимулират въображението на бъдещото поколение космонавти.
А ако искате да знаете как се чувства мъжкото достойнство при различните метеорологични условия, вижте кампанията на най-известната австралийска марка бельо, спечелила първо място в категория Video — Online Commercial.
Кои ще бъдат българските кампании, които ще получат приз в престижните IAB MIXX Awards, ще разберете на 17-ти ноември, а срокът за подаване на кандидатури е 1-ви ноемрви.
IAB Mixx Awards са награди за интерактивен маркетинг и са еталон за постижение в дигиталния бизнес по целия свят.
Победителите вдъхновят интернет общността и посочват бъдещите тенденции в бранша. Наградите са приети не само като най-съществен показател в света за най-добрите онлайн кампании, а и като състезание за цялата дигитална индустрия.
Носителите на приза на журито на българските награди могат да се запишат за участие в световното и европейското издания на конкурса: The IAB MIXX Awards New York и The IAB MIXX Awards Europе. В София IAB Mixx Awards ще се проведат на 17ти ноември.
Вижте още на mixx.bg.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!