П рез изминалата вечер, за първи път от старта на пролетния телевизионен сезон, живото излъчване на най-обичаното шоу за звездни трансформации – "Като две капки вода", се изправи срещу първото живо предаване за сезона на конкурентния канал, съобщава Нова ТВ.
Според независимата международна пийпълметрична агенция Mediaresearch делът на двата канала сред аудиторията от възрастовата група 18-49 г., в часовия пояс 20:00-23:00 ч., е много близък - 23,2% за Нова и 25,8% за Би Ти Ви.
Това е най-слабият резултат, отбелязан от конкурентната медия за последните четири седмици, отбелязват от Нова ТВ.
Въпреки преднината на конкурента в началото, по време на самото предаване зрителската аудитория на „Като две капки вода” расте непрекъснато и в 22:00 ч. двата канала отбелязват равен рейтинг.
След 22:30 Нова ТВ е абсолютен лидер по рейтинг в българския ефир с близо два пъти повече зрители от тези на конкурента.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!