И зпълнителният директор на "Нетинфо" Христо Христов разкрива тайните зад бизнес подхода при създаването на хитови видео продукции в интернет пространството и успешното позициониране на рекламно съдържание в тях – в тазгодишното издание на ICEEfest 2016 (Фестивал за дигитален маркетинг за Централна и Източна Европа), който ще се проведе на 9 и 10 юни в Букурещ, Румъния.
Какво стои зад успеха на първия уеб сериал за тийнейджъри у нас „Не така, брат”. Ето и някои от тайните, които издават създателите:
- Продуцентите от 7Talents изцяло следват вкуса на потребителите, а създаването на уеб продукции им позволява да бъдат достатъчно гъвкави, за да се адаптират към промените в търсенето и предпочитанията в движение.
- Уеб продукциите дават на тяхната аудитория не просто епизоди, а допълнително ексклузивно съдържание – видеа зад кадър, влогове, live чатове с актьорите, видео колаборации. Епизодите на сериала са кратки, динамични и ангажиращи , а по този начин съдържанието на сериала е лесно за консумация навсякъде и в движение.
- Актьорите в проекти като „Не така, брат” комуникират много активно с феновете, а уеб продукциите им позволяват това да се случва лесно и свободно – за разлика от телевизионните проекти например.
- Кастингът за уеб продукциите е изключително важен, а в „Не така, брат” популярни и любими на аудиторията актьори си партнират с напълно нови лица, обещаващи таланти.
Само за няколко месеца след старта си през април "Не така, брат" от продуцентите 7Talents се превърна в истински наръчник за оцеляване, както на тийнейджъри, така и на техните родители във Vbox7.com.
Христо Христов споделя повече за търсенето и потребностите на онлайн аудиторията, продуктово позициониране на водещи брандове и специални проекти с рекламодатели.
ICEEfest 2016 е един от най-големите фестивали, свързани с интернет, като всяка година той събира водещи марки и експерти от региона.
През 2016 професионалисти от компании, между които Facebook, Google, Discovery и Netflix, ще споделят своя опит в областта на иновациите в дигиталната среда, маркетинг, комуникациите, рекламните технологии и много други сфери.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!