В деня на избора на „Новият първи“ активното население в страната (18-49 години) отново предпочете публицистиката и Новините на NOVA, за да се информира за резултатите и събитията. Всички предавания на NOVA на 13 ноември, свързани с темата за балотажа, привлякоха по-голям брой зрители в сравнение с втората по гледаемост медия - bTV.
Така NOVA за пореден път затвърди лидерската си позиция и доказа, че е предпочитаният източник на новини и актуална информация във важни за страната моменти.
Извънредните емисии и удълженото издание на Новините на NOVA от 12.00 до 13.00 ч., неделният сутрешен блок „Събуди се и гласувай“ и следобедните „Избори в Комбина” проследиха хода на изборния ден и най-интересното от страната и чужбина. А модерното мултимедийно изборно студио на NOVA „Новият първи”, водено от най-опитната двойка в отразяване на избори - Ани Цолова и Виктор Николаев, за пореден път спечели интереса на зрителите на възраст 18-49 г., предоставяйки данни от двете най-авторитетни социологически агенции Алфа Рисърч и Галъп.
Над една четвърт от активното население на възраст 18-49 години проследи последните часове от изборния ден и коментарите в Централните новини на NOVA и изборното студио „Новият първи”, като и двете предавания водят пред втората по гледаемост медия bTV с 14%.
В допълнение най-голямата медийна компания в страната Нова Броудкастинг Груп предостави възможността на българите да следят най-интересното от изборния ден и онлайн в реално време чрез всички свои платформи - едни от най-посещаваните новинарски сайтове Nova.bg, Vesti.bg, Dariknews.bg, радио NOVA NEWS, в канала на Новините на NOVA във Vbox7.com и в YouTube, както и в социалните медии Facebook и Twitter.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!