Българите и голяма част от тези, прекарали известно време в България, копнеят за селскостопанската продукция на страната и за простата й, но вкусна кухня.
Именно ентусиазмът за свежите, ароматни продукти на родината и искрената вяра в биологичното земеделие накарали Магдалена Малеева – една от големите български тенис легенди, да създаде своята компания през 2006 г., пише "Файненшъл таймс".
Процъфтяващата компания за биологични продукти се превръща в утвърдено име в страната и скоро ще започне да изнася български храни към целия свят, отбелязва в коментара си изданието.
За мен едно от най-хубавите неща в България е храната, споделя Малеева. По думите й това е много важна част от държавата.
Това, което започнало като идея, бързо се разраснало в малък бизнес с големи възможности за развитие.
През м.г. компанията "Био България" има оборот от 1,3 млн. евро. Днес тя разпространява и продава "традиционни хранителни продукти" от най-високо качество, както и собствено кисело мляко, произведено в София.
Сред най-известните й продукти са млякото, яйцата и ред балкански специалитети като сиренето, кашкавала, айрана и бозата.
"Не очакваме да станем милионери, но искаме устойчив бизнес", казва Малеева.
"Имаме страстта да го правим, вярваме в бизнеса и го правим. България има огромен потенциал – плодовете и зеленчуците тук имат невероятен вкус.
Не съм била на друго място, където да имат същия. Но правителството не се фокусира върху селското стопанство. Те са по-заинтересовани от ски курортите", казва тя.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!