Б ългария вече има свой представител в престижната Европейска организация за медийни изследвания (European media research organization).
EMRO е основана през далечната 1960 г. в Париж от първия директор на френския институт CESP, който отправя покана до своите колеги от Германия и Великобритания, с идеята да създадат клуб за неформален обмен на информация за медийни изследвания.
Днес, 56 години по-късно, EMRO е една от най-авторитетните международни организации в областта на медийните изследвания, в която членуват представители на всички развити европейски пазари и която, наред с ESOMAR, дава трибуна за дискусии и срещи с водещи европейски и световни експерти по всички актуални теми и проекти, свързани с медийните изследвания.
Неотдавна, Nielsen Admosphere Bulgaria стана член и на Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение (BAMOR).
Приемането на дружеството за член на EMRO и BAMOR не е случайност. То е поредната оценка и признание за висок професионализъм. Същата оценка дружеството получи още преди близо две години, когато бе прието за член на голямото семейство на AC NIELSEN - най-голямата в света компания от този бранш.
Вече трета година, Nielsen Admosphere Bulgaria предоставя надеждни и достоверни данни за телевизионната аудитория в страната, които са „валута“ на българския рекламен и медиен пазар. С тях работят почти всички международни телевизионни групи в България, включително групите на MTG, Fox, Discovery, Walt Disney и AXN, редица български ТВ канали, както и големите рекламни агенции и продуцентски фирми.
Едно от малкото изключения е Българската Национална Телевизия, в чийто последен конкурс за избор на доставчик на данни Nielsen отказа да участва, преценявайки условията на конкурса за дискриминационни.
През изминалите години Nielsen Admosphere Bulgaria направи редица нововъведения и предостави на своите клиенти непознати за пазара продукти, които не само предлагат нови възможности, но и приближават България до най-развитите европейски и световни пазари.
Добър пример за това е представеният в началото на годината нов инструмент за крос-медиални изследвания SimCross, даващ възможност за изследване на рекламни кампании, реализирани едновременно в ТВ и интернет.
И занапред, основна цел на Nielsen Admosphere Bulgaria ще бъде бързото развитие на българския рекламен и медиен пазар.
За постигането на тази цел, дружеството е готово да си сътрудничи с всички потребители на пийпълметрични данни и професионални организации в страната.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!