К ЗП разкри случай с нелоялна реклама в социалните мрежи и похвали потребител, че си знае правата.
"В КЗП постъпи поредна жалба от потребител, който описва случай с подвеждаща реклама относно цената на стока в социалните мрежи. В случая, стъпките в рекламата насочват потребителя да въведе промокод, за да получи отстъпка за висок клас техника. След въвеждане на въпросния промокод, се оказва, че отстъпката не е в рекламирания размер. Говори по телефона с търговеца и получава обяснение, че обявената отстъпка е техническа грешка. Свързва се и писмено с магазина с молба за уточнение как да завърши поръчката на обещаната цена. Отговор няма, но в резултат на адекватните действия на потребителя, търговецът незабавно сваля заблуждаващата реклама и коригира условието за намаление", става ясно за ситуацията от изпратеното до медиите съобщение.
"КЗП дава случая като пример за поведение, каквото би трябвало да има всеки един от нас, търсейки правата си като потребител", завършва прессъобщението от Комисията за защита на потребителите.
От съобщението на КЗП не става ясно дали към нелоялният търговец е санкциониран за подвеждащата реклама и дали потребителят е получил стоката с обещаното намаление.
Не пропускайте най-важните новини - последвайте ни в Google News Showcase
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!