Бойка Илиева е мениджър на Drugstore.bg – онлайн дрогерия с над 20 000 артикула в полза на здравето, красотата и здравословния начин на живот. Какво я мотивира да се запише в конкурса eCommerce Academy Awards 2022 и какво още можем да очакваме от компанията ѝ разказва г-жа Илиева.
Представете себе си и вашата компания в няколко изречения
За себе си мога да кажа, че се определям като амбициозен работохолик. Желанието ми да надграждам знанията си ме доведе в Drugstore.bg, където изпълнявам длъжността мениджър на екипа. Екипът на Drugstore.bg е формиран от всеотдайни и трудолюбиви млади хора, които приемат с усмивка всяко предизвикателство. Повярвайте ми – такива има всеки ден. Drugstore.bg е онлайн дрогерия с богато портфолио от лекарства, хранителни добавки, козметика, медицински изделия и още много други артикули от областта на здравето и красотата.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Drugstore.bg е създадена през 2015 г., като стартира с 1 служител, но с течение на времето създадохме екип от 6 човека. Забързаният ритъм на живот и многото ангажименти на всеки от нас естествено налагат потребността от лесен и бърз достъп до всичко необходимо в ежедневието ни. Динамично развиващите се технологии позволяват това да се случи.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
В дрогерията се предлагат над 20 000 артикула. Стремим се своевременно да бъдат актуализирани с новостите на пазара, без да правим компромис с качеството. Благодарение на това, нашите клиентите ни имат пълно доверие. Разбира се, не забравяме да им предоставим промоционални предложения. Те знаят, че могат да разчитат на нас за бърза и безпроблемна доставка.
Какво бихте препоръчали на човек, който не е сигурен кой продукт е за него?
Това е част от нашата ежедневна работа – да консултираме, да отговаряме и на най-сложните въпроси. Често клиентите ни имат нужда от нещо, но се колебаят в избора си. При нас спазваме много важен принцип – винаги имаме предвид, че всеки продукт има своята специфика и понякога не е подходящ за употреба от конкретен човек при определени обстоятелства. Тогава идва на помощ нашият екип от специалисти. С правилния индивидуален подход към всеки винаги се достига до точния продукт. Не държим винаги да има покупка на всяка цена. Във фармацевтичния сектор това не е добра практика.
Има ли продукт, които все още нямате и искате да го включите скоро във вашия магазин и защо?
Винаги ще го има този „липсващ артикул“. Работим по развитието на селекцията от спортни артикули, защото спортът е основа за здраве. Мислим и за white-label хранителни добавки. Следим за всичко ново в областта. Секторът ни имаше много силен ръст в последните 2-3 години, появиха се какви ли не нови продукти. Сега дойде времето за доказване и устойчив растеж.
Работите ли с външни агенции?
Да, разчитаме на Valival за рекламните активности, SEO и всичко друго, свързано с поддръжката на платформата. Дългогодишно партньорство с добри резултати. Бизнесът е динамичен и вярваме в поддържането на дълготрайни и коректни отношения.
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
Определено най-добри резултати дава оптимизацията на съдържанието, което се явява и ключово за избора на клиента. Топ приоритетите ни са качествено съдържание, SEO, ремаркетинг и най-важното – адекватност на предлаганите продукти и качествено обслужване. Те са ключови за преживяването на потребителя.
Кои нови маркетингови инструменти или рекламни похвати ви се иска да приложите, а все още не сте?
Мислим за работа с инфлуенсъри, защото това е интересен подход за ориентираните за по-млади хора продукти. Тепърва предстои да развием аудитория в социалните мрежи, където имаме концентрирана аудитория на млади хора със специфични интереси и потребности. При финализирането на идеята за white-label хранителни добавки ще имаме възможност да извървим целия цикъл от идеята до завършения продукт с рекламна кампания. Вярваме, че Valival ще бъдат до нас и в този момент.
Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса eCommerce Academy Awards 2022?
Най-вдъхновяващият ни мотив е да покажем какво сме постигнали. Когато обичаш това, което правиш, и се вдъхновяваш от работата си, резултатът винаги е положителен. А именно сплотен екип и доволни потребители. Те са нашият основен двигател, за да бъдем все по-добри и да надграждаме себе си всеки ден. Сигурна съм, че конкурсът ще повлияе добре на атмосферата в българския интернет бизнес и ще даде мотивация на малките и зрялост на големите. Трябва да победят най-добрите, за да подкрепим положителния пример.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
Ако можеше с магическа пръчка да променя нещо – по-високо доверие в електронните разплащания и онлайн търговията от страна на потребителите. По-организирани и отговорни доставчици на стоки, които желаят да изградят успех, базиран на доверие и сигурност. По-ясна и модерна законова база, която да регулира целия процес. Не е никак малко, но Drugstore.bg желае промените и е готов да работи за тяхното осъществяване.