Ж ители на столичния квартал "Банишора" сами отстраниха авария, след като от "Топлофикация" отказали да платят ремонт на спукани тръби.
Парадокс: Абонати не плащат с години водата си, винят "Софийска вода"
Пред NOVA те разказаха, че тръбите били поставени преди време от доставчикът на топлоенергия. След като разбрали обаче, че ремонтът ще бъде извършен чак след месец, хората решили, че ще е по-добре сами да отстранят проблема.
"През облицовката започна да тече вода. Помещението на абонатната станция непрекъснато се наводняваше, а ние съответно оставахме без топла вода. Когато поискахме от "Топлофикация" да ремонтират тръбите, те ни съобщиха, че трябва да съберем пари, след което ще ни бъде изпратен екип", разказва един от жителите.
Прокуратурата разпореди незабавна проверка на ВиК мрежата в страната
Абонатите от своя страна предприели "спасителна операция". Координирали я двама от членовете на етажната собственост.
"Спряха водата, смениха тръбите с такива от най-ново поколение и от този момент нататък проблеми нямаме. Водата се качва до осмия етаж, топлата вода също не спира", споделят още хората.
Емил Димитров: "Стомана" и "Топлофикация Перник" ще бъдат глобени
След извършения ремонт, жителите уведомили "Топлофикация", че предявяват претенции за покриване на разходите.
Хората изпратили и сигнал до Комисията за защита на потребителите.
Оттам им отговорили обаче, че отговорностите на "Топлофикация" свършвали до първия спирателен кран.
Според експерти законът е спазен и топлодоставчикът е изпълнил задълженията си.
Перник вече и без парно заради авария
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още актуално съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!