IAB България, най-голямото сдружение на медии, агенции и компании, отговорни за дигиталния бизнес в България, избра нов Управителен съвет от 9 ключови експерти от общността. За Председател на организацията бе избран Николай Бойков, който е един от съсобствениците на "All Channels Group" като през последните години заема позицията на Изпълнителен директор на "All Channels" с основен фокус върху бизнес развитието на PR и дигиталния бизнес на Групата. Той има 19-годишен опит в сферата на дигиталните комуникации и приема новата си позиция като отлична възможност да продължава да развива дигиталната индустрия в България, която е сред най-бързо развиващите бизнеси у нас. Николай поема ролята от досегашния Председател – Радослав Неделчев, чийто мандат бе сред най-успешните в историята на IAB България.
Тази година бе изключително предизвикателна за всички браншове и независимо от трудностите, с които се сблъска и бизнеса, и медиите, и агенциите, 2020-а акселерира процеси свързани с трансформация на всички сфери на бизнеса в посока дигитализация. IAB България също отбеляза изключителни резултати въпреки обстоятелствата. Предишният мандат на сдружението е сред най-успешните в 11-годишната му история като освен отлични финансови резултати, IAB затвърди ключовата си позиция на българския пазар и приобщи 60 нови членове.
В новия управителен съвет влизат Милена Mишинева от "Дентсу" България, Кристин Стоянов от "Метрик" ДС, Стефана Здравкова от "Нет Инфо" и Камен Янкулов от "Наспърс Класифайдс" България, които заедно с досегашните членове на УС ще управляват сдружението. С новите попълнения, в IAB България се осигурява за поредна година представителство на различни отрасли от дигиталната среда и бизнес и се гарантира приемственост с досешната политика на организацията.
Пълният състав на новия управителен съвет е:
- Чавдар Димов | Икономедиа
- Милена Mишинева | Дентсу България
- Кристин Стоянов | "Метрик" ДС
- Ангел Искрев | "proof."
- Георги Малчев | "Xplora"
- Стефана Здравкова | "Нет Инфо"
- Камен Янкулов | "Наспърс Класифайдс"
- Зоя Василева | "БТВ Медиа Груп"
Основните задачи пред IAB България през последните 11 години продължават да бъдат: спазването и популяризирането на световните IAB стандарти в областта на онлайн рекламата, увеличаването на интерактивния маркетинг, базиран на данни и проучвания, както и провеждането на различни образователни инициативи, с които се повишават компетенциите на кадрите в дигиталния маркетинг.
Поемайки новата ключова роля на Председател на IAB - Николай Бойков сподели: “изключително съм щастлив, че поемам мандата именно от Радослав, защото благодарение на неговите усилия, изминалата година бе сред най-успешните за IAB в историята на сдружението. Той е изключителен лидер и лично му благодаря за цялостния му принос и постигнати успехи през изминалия мандат. За мен е много важна и отговорна задача, заедно с колегите в УС да гарантираме приемственост и да надградим постигнатите резултати. С избирането на новите членове всяка година, ние винаги се стремим да приобщаваме ключови експерти от различни сектори като си поставяме за цел да работим много усилено в посока обединяване на дигиталната индустрия в България“. Той допълни, че новият УС ще продължи и сътрудничеството с останалите браншови организации като отбеляза, че реално безценната подкрепа на Изпълнителния директор на IAB България – Надя Гогова, сдружението не би постигнало същите резултати. “Надя е основен двигател на редица активности на сдружението и винаги подпомага всички членове в нелеките им задачи и предизвикателства да развиват дигиталната индустрия у нас.“
За "Interactive Advertising Bureau Bulgaria" (IAB Bulgaria)
IAB е най-голямото глобално сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Локални IAB организации има в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и сената в САЩ. Сред членовете на глобалната IAB организация са "Google", "Facebook", "Disney", "Fox Networks", "LinkedIn", "AT&Т" и др. "Interactive Advertising Bureau Bulgaria" (IAB Bulgaria) е лицензиран представител на IAB за България от 2009-та година.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!