IAB Bulgaria събира най-успешните дигитални практики и кампании у нас с помощта на най-новия проект IAB Digital Case Studies White Paper.
Инициативата стартира през 2016 г., а с нейна помощ клиентите и партньорите на дигиталната индустрия в страната получават трибуна, където да обменят ценен опит, да представят най-добрите си реализирани проекти в сферата на дигиталния маркетинг и да споделят повече за иновативни подходи, които са използвали.
„Една от основните функции на организацията IAB Bulgaria е да предоставя данни за дигиталния бизнес.
През 2016 година поставяме началото на практиката да събираме най-блестящите примери за успешни онлайн кампании и да ги публикуваме в IAB Digital Case Studies White Paper.
Вярваме, че има още множество добри примери, които ще показваме, за да движим заедно дигиталната индустрия в България напред”, заявява Христо Христов, председател на IAB Bulgaria и изпълнителен директор на “Нетинфо”.
Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB) е лицензиран представител на IAB Europe за България. Мисията на сдружението е да популяризира преимуществата и възможностите на интерактивния маркетинг и да спомага за ускореното развитие на дигиталния пазар в България, чрез провеждане на специализирани обучения, събития, пазарни проучвания и анализи.
Място в първата по рода си презентация Digital Case Studies White Paper 2016 намира кампанията за продукта Philips Lumea, реализирана съвместно с „Нетинфо”.
Цялото съдържание на IAB Digital Case Studies White Paper 2016 ще откриете тук.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!