„Български пощи“ предприемат първа стъпка към дигитална трансформация, съобщиха от пресцентъра на дружеството.
Започва подготовка за внедряване на цялостна платформа за предоставяне на нови услуги и интегриране на настоящи и бъдещи софтуерни решения.
До 16 март „Български пощи“ ще извършват пазарно проучване за индикативна обща цена за изпълнението на този етап. Базова информация е публикувана на официална страница на държавния пощенски оператор.
Съществуващите информационни системи и приложения, обслужващи бизнес процесите в дружеството, се характеризират с много на брой разнородни и несъвместими приложения.
Повечето от използваните софтуерни приложения са написани с остарели технологични средства за разработка и имат ниска степен на интегритет. Липсват разработени интерфейси за нововъведените технологични решения, посочват от дружеството.
От „Български пощи“ добавят, че изграждането на WEB базирана платформа ще доведе до разширяване на портфолиото на предлаганите услуги и постигане на по-качествено, по-бързо и по-ефективно обслужване на гражданите и бизнеса на едно гише.
През февруари ръководството на „Български пощи“, Федерация „Съобщения“ към КТ „Подкрепа“ и Синдикална федерация на съобщенията към КНСБ подписаха споразумение за увеличаване на заплатите на работещите в пощите.
Споразумението предвижда 19% увеличение на работните заплати, като 11% от него влиза в сила от 1 януари 2023 г., а допълнителни 8% - от 1 юли тази година.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!