Ф орум E-commerce 4.0 събра на едно място редица експерти, които представиха най-новите тенденции в сферата на онлайн маркетинга, оптимизацията за търсачки, иновативни решения в логистиката, както и полезни платформи и инструменти за повишаване конкурентоспособността на всяка организация, занимаваща се с електронна търговия.
„България има всички предпоставки да се развива и да бъде силна в е – търговията“, това каза Геннадий Воробьов, член на УС на IAB България и CEO на Netpeak България в рамките на форума E-commerce 4.0, който се проведе под бранда на MySuccess на 28 септември в хотел Балкан, София.
Страната разполага с добро ниво по отношение на картови плащания, платежни услуги, лизингови условия, логистика, хостинг и бърз интернет, изтъкна той като част от предимствата.
По думите му у нас има и много добри експерти по дигитален маркетинг, но сustomer success у нас е на много ниско ниво и трябва да се работи в тази посока.
Елена Колева, продуктов мениджър в "Нетинфо", представи добри практики от партньорството на "Нетинфо" и "Грабо".
Ива Димитрова, мениджър данъчен отдел Ърнст и Янг България представи данъчните предизвикателства пред е – търговията, както и спецификите, които стоят пред законодателството в две насоки – е-облагане на стоки и е-облагане на услуги.
Атанас Начков, юрист в Европейски потребителски център България показа онлайн платформата за решаване на спорове към Европейската комисия, механизмът ѝ на действие и посочи няколко добри практики за онлайн търговците, които е добре да приемат, за да избегнат спорове с потребители.
В рамките на форума свои примери от практиката показаха още Еконт, Декатлон и Fashion Days, а в следобедната част се проведе уъркшоп за онлайн търговци.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!