Б ългарската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) връчи 11-тите годишни награди BAPRA Bright Awards на официална церемония под надслов „Енергия за промяна“. В конкурса се състезаваха кампании и проекти, реализирани през последните две години (2019 – 2020 г.). Събитието се състоя в столичния клуб Театро и беше излъчвано онлайн във Facebook на BAPRA Bright Awards.
Въпреки тежката обстановка, породена от COVID-19 пандемията, в тазгодишното издание на конкурса кандидатстваха 141 проекта, а в категория „Агенция на годината“ се бориха 7 претендента. Подадени ентрита имаше във всички категории, с изключение на „Политическа кампания“.
Победителите бяха определени от 34 международни PR и комуникационни експерти от световна величина. Председател на журито беше Нитин Мантри – президент на The International Communications Consultancy Organisation. Той се включи онлайн в церемонията и поздрави всички участници в конкурса с думите: „Това е първият път, в който съм жури в BAPRA Bright Awards и съм впечатлен от високия стандарт на работа на претендентите в конкурса. Искам много да благодаря и да поздравя цялата комуникационна индустрия за прекрасния начин, по който са се справяли. Въпреки трудностите, ние сме станали малко по-добри хора. Всички станахме по-сплотени като индустрия и намерихме нови източници на решимост. Заедно ще продължим да работим за едно още по-обещаващо бъдеще.“
„Всички тази вечер сте победители! Поздравявам ви за вашият професионализъм, лидерство, приятелство и човещина, без които никой в тези тежки условия не би могъл да стигне до тук. За мен е чест да съм ваш председател и приятел“, каза Камелия Димитрова, председател на БАПРА за 2021 – 2022 при откриването на церемонията по награждаването.
Престижният приз „Агенция на годината“, журито присъди на All Channels Communication Group. Второто място е за M3 Communications Group, а бронзът взе United Partners.
Победителят в специалната категория „Кампания на годината“ е PR Play за проекта „Заедно за повече здраве“. Втората награда бе връчена за кампанията „Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм“, All Channels Communication Group. Третото място си поделиха кампаниите „Старт 5G България“ (D:istinkt) и „National Geographic Bulgaria - Planet or Plastic?“ (All Channels Communication Group).
Всички отличени компании и проекти са:
1. Комуникации към крайни потребители:
1-во място: Ракия от плодовете на дипломацията, proof.
2-ро място: #събудисеслед6, proof.
3-то място: Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм, All Channels Communication Group
2. Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт):
1-во място: National Geographic Bulgaria - Planet or Plastic?, All Channels Communication Group
2-ро място: Премини през трудностите, премини онлайн, proof.
3-то място: Заедно напред, BBDO Group/ Proximity Sofia
3. Специално събитие или лансиране:
1-во място: Европейската комисия и точната ескейп стая за теб, M3 Communications Group, Inc.
2-ро място: SHELL – форум „Бъдещето на мобилността“, M3 Communications Group, Inc.
3-то място: Онлайн среща на върха на комуникационния форум в Давос, M3 Communications Group, Inc.
3-то място: Портрети от фон дьо тен, proof.
4. Кампания за корпоративна социална отговорност:
1-во място: Избери любовта, не омразата, proof.
2-ро място: Нестле за живей активно!, APRA Porter Novelli BCG
3-то място: "Национална финансиада" 2020 на Банка ДСК, MSL Publicis Groupe Bulgaria
5. Комуникации в публичния сектор:
1-во място: GIVE 2 GROW, United Partners
2-ро място: Европейска комисия – #ИмашПраво, M3 Communications Group, Inc.
3-то място: Да преподаваш е яко, PR Point
6. Инфлуенсър маркетинг кампания:
1-во място: Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм, All Channels Communication Group
2-ро място: Портрети от фон дьо тен, proof.
3-то място: Дигитални скаути, d:istinkt
3-то място: Philips OneBlade Gaming Challenge, All Channels Communication Group
7. Кампания за работодателска марка:
1-во място: Paysafe 360 виртуален Java лов: Завръщането на изгубения Bit, United Partners
1-во място: Accenture България: Равни в работата, заедно в успеха, Paragraph 42
2-ро място: върни се в България, добра оферта е, proof.
3-то място: Paysafe loves tech, United Partners
3-то място: Kaufland "Разчитайте на нас" кампания за работодателска марка, MSL Publicis Groupe Bulgaria
8. Вътрешни комуникации:
1-во място: Кампания за вътрешни комуникации на Аурубис България, AMI Communications
2-ро място: Свързаност, която оставя следа: Човешкото лице на корпоративните ценности, Interimage
3-то място: Gilat – Пространство за иновативни идеи, M3 Communications Group, Inc.
9. Кризисни комуникации:
1-во място: Локхийд Мартин за изтребители F-16 Блок 70, AMI Communications
2-ро място: Старт 5G България, d:istinkt
3-то място: Концесионера на Летище София, AMI Communications
10. Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел:
1-во място: Как въведохме Digital Office и останахме заедно?, Eurobank Bulgaria AD (Postbank)
2-ро място: Дни на подкрепа 2020, TELUS
3-то място: #YouthEmpowered (GoesDigital), Coca-Cola HBC Bulgaria
11. Награда за ПР иновации:
1-во място: Spirit Трансформации - COOL библиотеки, HubAhead
2-ро място: премини през трудностите, премини онлайн, proof.
3-то място: IKEA: Балкон Артист, Paragraph 42
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!