Т ази есен NOVA отново получава най-висока оценка от зрителите в активна възраст и запазва чувствителна преднина в предпочитанията им. Данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България свидетелстват за значително по-високи резултати на медията по време на есенния телевизионен сезон (06 сеп – 05 дек 2020) сравнено с прекия конкурент. Според действащите пийпълметрични системи в България зрителите в групата 18-49 г. пред екраните са повишили значително предпочитанията си в полза на NOVA спрямо есенния сезон на 2019 г. (06 сеп – 19 дек 2019).
През изминалата седмица четири от ключовите продукции на NOVA приключиха с висока оценка от аудиторията, затвърждавайки постигнатите през целия сезон категорични резултати. Голяма част от зрителите на възраст 18-49 г. предпочетоха края на десетия сезон на емблематичния медицински сериал „Откраднат живот“ и криминалната драма „Братя“, която в последния епизод постигна над два пъти по-висок дял от бТВ по същото време. Триумфиращите за втори път в ефира предавания „Игри на волята: България“ и „Маскираният певец“ привличат над една трета от зрителите на възраст 18-49 г. пред екраните. Развръзката в „Маскираният певец“ е и най-гледана за втория сезон на шоуто. И четирите финала постигат стабилна преднина спрямо съдържанието на бТВ по същото време.
Данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България сочат още, че средните резултати на всички ключови праймтайм продукции на NOVA за сезона са предпочетени сред аудиторията в активна възраст, спрямо съдържанието на бТВ по същото време. В класацията на десетте най-рейтингови предавания за сезона попадат общо 9 излъчвани по NOVA предавания, като „Кошмари в кухнята“ заема първото място.
В значителна степен зрителите (18-49г.) разчитат и на качественото новинарското и актуално съдържание на медията през есента. В периода на телевизионния сезон (06 сеп – 05 дек 2020) всички емисии на Новините на NOVA, сутрешни блокове „Здравей, България“ и „Събуди се“, както и публицистичните предавания „Неделята на NOVA” и „Пресечна точка“ са предпочетени от аудиторията в активна възраст, в сравнение със сходните по жанр предавания на конкурентната медия.
С разнообразното си портфолио от телевизионни канали, Нова Броудкастинг Груп постига забележителни резултати и спрямо каналите на БМГ. Аудиторният дял на 5-те канала на компанията сред 18-49 годишните е с над 20% по-висок от идентичния показател на конкурентната група състояща се от 6 канала.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!