Б ДЖ разширява възможностите за достъп до информация за разписанията на влаковете, като за допълнително удобство потребителите на Viber могат да ползват новосъздадения чатбот "БДЖ-Информация".
Чрез няколко стъпки с указания за дата, начална гара на заминаване и крайна гара на пристигане асистентът във Viber показва влаковете, които предстои да тръгват според зададените от желаещите да пътуват критерии, съобщиха от БДЖ.
БДЖ ботът позволява на всеки потребител бързо и лесно да провери разписанието на влаковете за всички градове в България за няколко дни напред, както и да следи актуална информация за закъснения на влакове.
Приятно допълнение за потребителите на приложението са и специално изработените тематични стикери, изразяващи емоции и приятни моменти от пътуването с влак. “В купето за морето", “Запазено място" и “Аз пазя природата" са само част от посланията, които вече ще разнообразяват чатовете на клиентите на БДЖ.
Присъствието на БДЖ във Viber е поредната стъпка на националния железопътен превозвач към предоставянето на нови и повече възможности за своите клиенти спрямо потребителските нужди. Пътешествениците в България вече ще получават разписанията на влакове лесно и удобно в мобилния си телефон през най-използваното приложение за комуникация в България - Viber.
Клиентите на БДЖ могат да се информират за закъсненията на влаковете от служителите на билетните каси, електронните табла на Централна гара София и националния информационен телефон 02/931 11 11, както и да следят движението в реално време чрез функцията Радар на официалната страница на дружеството (www.bdz.bg).
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!