Н а 30 ноември бе представено третото издание на каталога на "Супербрандс" (Superbrands.bg) за България, който проследява пътя към успеха на най-силните марки в страната.
Глобалната организация "Супербрандс" отличава търговските марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар.
Сред наградените тази година са Мтел, "Кока-Кола", водка "Абсолют", в-к "24 часа", "Нестле", "Шератон", "Тодоров" и други.
Гугъл, АБВ и Дир.бг са най-известните интернет марки в България, като АБВ е с 85% спонтанна познаваемост, според организаторите на "Супербрандс".
2,6 млн. души на месец се доверяват на нас, за да организират дигиталния си ден и ние благодарим за това доверие, каза на тържествената церемония по награждаването Ева Мичева, бранд мениджър на АБВ.
В "Нетинфо" работим много сериозно и обещаваме нивото на услугата да е все така високо, допълни тя.
"Марката АБВ е добре позната на активните хора, които ценят времето си. Нейните продукти осигуряват на потребителите приятен и бърз начин да усетят пулса на деня, защото събират на едно място ключовите им дигитални инстинкти и са съобразени с нуждите на хората", пише в каталога на "Супербрандс".
АБВ се развива постоянно и днес е много повече от поща. Марката, която след месец навършва десет години, промени логото си преди две седмици и подготвя съвсем нова версия на АБВ поща с нов дизайн и усъвършенствани функции.
Потребителите на АБВ ще бъдат приятно изненадани за рождения ден на марката.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!