Още по темата

Повреденият автомобил е разкрасен със сено и множество оскърбителни за Range Rover Evoque надписи. Както съобщава изданието Life, това е акция на недоволна собственичка на автомобила, на която е било отказано безплатен ремонт на двигателя на автомобила.

Спорът на недоволната клиентка Наталия Шагивалиева и компанията „Апекс” е от лятото на 2016 г. Според информация на verstov.info, историята започва с това, че след пробег от 37 000 км двигателят не е могъл повече да бъде стартиран.

Специалистите диагностицират сервизен дефект, което означавало, че клиентката трябвало да получи безплатен ремонт на автомобила. Тогава той бил на 4 години и вече извън обхвата на гаранцията. Клиентката отбелязва, че редовно е сервизирала автомобила си при дилъра.

Твърдението на сервиза е, че дефектът е резултат от лошо гориво. Шагивалиева твърди обратното, като казва, че е изпратила гориво за експертиза. Експертът потвърждава твърдението на сервиза, но клиентката сега твърди, че той е обвързан с компанията.

Следват още няколко независими оценки за сметка на клиентката, като едната казва, че вина носи ненадеждното обслужване на автомобила, а другата – некачествено гориво.

Но и това не могло да усмири рускинята, която продължила да настоява на своето: безплатен ремонт, докато на нея й е било предложено следгаранционно отстраняване на проблема при разпределение на разходите в съотношение 60:40 между двете страни.

Към края на мелодрамата недоволната клиентка решила да проведе независима експертиза в сервизната зона на „Апекс”. В уречения ден тя видяла непознати хора, които се опитвали да прегледат колата. Оказало се, че това са представители на Land Rover. Това не спряло съпруга на другарката да набие един от тях.

Сега следва съдебен процес на Наталия срещу дилърство.

Четете още:

BMW започва повсеместна инвазия: 28 нови модела до 2021 г.

Бърза разходка в славната 40-годишна история на Brabus

Сливането между PSA и Opel може да стане факт до дни