Още по темата

От лансирането си през 2012 г., изцяло алуминиевият двуместен автомобил има на сметката си почти 160 международни отличия. Новата серия F-Type предлага технологии, още по-фокусирани върху водача, и по-широка гама модели от всякога, като включва 28 версии.

За да отбележат представянето на новата гама F-Type Jaguar са разработили ексклузивния модел 400 SPORT, който ще се продава в цял свят, но само за една година. Мощността на новата версия с 400 к.с. на 3,0-литровия двигател V6 с компресор суперчарджър се допълва от подобрено шаси, включващо спирачната система Super Performance.

Моделът R-Dynamic е нов в основната гама. Тази спецификация е налична с версиите с 340 и 380 к.с. на двигателя V6 със суперчарджър. Той се отличава с 19- и 20-инчови алуминиеви джанти и отвори на предната броня с рамки в цвят GlossBlack. Отличителното покритие в цвят GlossBlack е нанесено и на предния сплитер, въздуховодите на предния капак, страничните прагове и задния дифузьор.

Формата и графиката на предната решетка на F-Type са непроменени и както винаги си остават ключови елементи на дизайнерското ДНК на спорния автомобил. Но за моделна година 2018 дизайнерите са променили бронята. Вместо двойните отвори като хриле на акула на предшественика си, новият F-Type има големи, мощни отвори с ромбоиден мрежест дизайн. Отразявайки увеличаването на мощността и динамиката, V8 R с 550 к.с. има по-големи, по-широки отвори с отличително хоризонтално ребро за още по-голям акцент върху визуалната широчина на автомобила. Нови са и full LED фаровете. Задните LED светлинни блокове също са усъвършенствани дискретно.

Едно от най-значимите подобрения в интериора са новите олекотени издължени седалки, които съчетават ергономично оптимизирана форма и изключителен комфорт. Рамките на седалките са изработени от излята под налягане магнезиева сплав. Спестеното тегло в сравнение с предшествениците им е повече от 8 кг. Седалките са в два варианта: Sport и Performance. Централната конзола има три нови покрития, които още повече разграничават моделите в гамата.

Стандартно оборудване в цялата гама е Touch Pro информационно-развлекателна система. Тя разчита на четириядрен процесор, високоскоростно 60 GB статично дисково устройство (SSD) и ултра бърза Ethernet мрежа.

Четете още:

Mercedes-Benz се изкачва на върха в премиум сегмента. BMW твърди обратното

Audi Q8 concept демонстрира облика на бъдещия флагмански SUV

Kia Stinger GT е най-бързият, най-луксозен и най-скъп модел на марката