Националната кампания на Sensodyne „С грижа за чувствителните зъби“ продължава трети, последен уикенд в София, тази събота и неделя в Paradise Center.

От 11 до 19 часа гостите на търговския център ще могат да посетят щанда на Sensodyne, разположен на ниво 0 в търговския център, и да се информират за един от най-често срещаните дентални проблеми, начините за справяне с него и да преминат през Тест за чувствителни зъби.

Експертите на Sensodyne ще използват специално подготвения еднометров макет на зъб, за да онагледят причините за дентиновата свръхчувствителност (чувствителност на зъбите) и да разяснят възможностите за справянето с дискомфорта в устата, причинен от нея.

Над 1200 души в София вече преминаха Теста за чувствителни зъби на Sensodyne, като резултатите досега показаха, че едва 15% от хората са напълно удовлетворени от своето дентално здраве, докато близо 70% констатираха някакъв дискомфорт при консумацията на топла или студена напитка.

От следващата седмица кампанията започва национална обиколка в още 4 големи града със следния график:

- Mall Plovdiv, Пловдив – 29 и 30 април

- Mall Galleria, Стара Загора – 6 и 7 май

- Mall Galleria, Бургас – 13 и 14 май

- Mall Varna, Варна – 20 и 21 май

И този уикенд десет от всички регистрирали се в томболата на Sensodyne във Фейсбук ще имат възможността да спечелят подаръчни пакети с продукти на марката за цяла година.

Повече актуална информация вижте тук.