Рекламна агенция КРЕС навърши 20 години.
Фирмата е горда, че е изградила историята на рекламния бизнес в България и е отъпкала пътя за много свои конкуренти. Развивала е непознати и иновативни тенденции и идеи в областта на рекламата и е наложила нови стандарти в българския рекламен бранш.
"Едно от нещата, с които побързах да се преборя, беше културата "това не може да стане". Самозабранихме си този израз и това мислене", споделя собственикът Красимир Гергов.
За 20 години КРЕС се е превърнала в школа, клуб, приятелски кръг, кауза.
През тези години през агенцията са минали 120 рекламни специалисти. Днес някои от тях са криейтив директори в Ню Йорк, други - майки в Нова Зеландия.
Сега, за своя юбилей, КРЕС започва амбициозен проект и събра в онлайн бюлетин мненията и спомените на бивши и настоящи членове на екипа си.
В бюлетина бивши служители си спомнят как е започнало всичко – от "уютен офис с камина, весела секретарка, трима акаунта, един художник и стая, пълна с документи по кошчета и чекмеджета" – истинско приключение.
И още: "Когато започнах работа в КРЕС, ей така на шега, набирахме текстове на word под dos... Беше далечната 1992 г. Не знаехме много за рекламата, но имахме невероятен ентусиазъм. Учехме се, радвахме се на всяко малко нещо, което излизаше изпод ръцете ни".
Агенцията желае на всички свои служители вдъхновение и обещава да продължи да изненадва с нови и нестандартни идеи.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!