Една от малкото водки в света, които вече се произвеждат по новата и иновативна за сектора технология на пречистване чрез сребърна филтрация, се прави в България.
Марката е добре познатата водка FLIRT, на най-големия производител на високоалкохолни напитки, и е дългогодишен лидер по пазарен дял у нас. Чрез новата производствена технология, водката повишава в пъти своето качество, за да достигне до потребителите "в най-чиста форма".
Като част от своята програма за експанзия на най-големите и развити международни пазари, известната марка е първата, която въвежда у нас новия високотехнологичен процес, за да гарантира на консуматорите по света конкурентни на вносните водки чистота и качество.
Тайната на иновативното производство се крие в сребърните йони, които са познати като активен катализатор в процесите на преработка. Чрез сребърното филтриране се повишават в пъти качествата и характеристиките на крайния продукт, който преминава и през седем колонна дестилация, за да гарантира идеално чиста и мека водка, нареждаща технологията за производство на FLIRT до марки като Руски Стандарт Platinum.
Само преди дни българската водка бе наредена на челна позиция в най-наложения и известен конкурс в сектора - Los Angeles International Spirits Competition. Той се провежда вече над 70 години в САЩ и ежегодно събира най-добрите спиртни напитки, за да оцени техните качества.
Българската водка FLIRT Silver Filtered дебютира успешно в конкурса, донасяйки на страната ни най-високото възможно отличие за качество - Златен медал.
Така един роден продукт с лекота измести от лидерското място световни брандове, сред които Finlandia, Nemiroff и Purity vodka. Нашата водка е преборила над 260 спиртни напитки на 78 производителя от десетки страни като Финландия, Канада, Франция, Ирландия и много други.
С това може да се каже, че България заявява сериозни намерения да се наложи по света като надежден производител не само на вина и кисело мляко, но дори на водка, с което сега се слави Русия.
Производителят на FLIRT не крие своите амбиции да наложи продукта като конкурент на международните пазари, като приоритетни за 2013 г. са Холандия, Ирак, Нигерия, Гана, Обединените арабски емирства и други.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!