Работата на сисадмините е много отговорна и от нейните резултати пряко зависи производителността на труда почти във всяка фирма. Независимо дали търсят причината за постоянното рестартиране на даден сървър или се борят с опасен вирус, техните задачи са винаги от критично значение. Според едно изследване, публикувано по случай техния празник се оказало, че най-важното предизвикателство пред тях били не машините, а служителите на фирмата. Да гледаш как някой точи филм или игра, докато други не могат да отворят сайт по работа, как някой редовно отваря всички прикачени файлове и заразява цялата мрежа с вируси и след това да си говориш нормално с тях - това било по-голямо предизвикателство, отколкото и най-капризния сървър.
Ето и два откъса от коментари за системни администратори:
„Много ми помогна. Оправи компютъра, спря да забива, сложи ми антивирусна програма, с достъпа до мрежата нямах проблем, а утре вечер излизаме заедно"
„ ...откъде го изровиха тоя капут бе, как може да рестартира сървъра през 10 минути, всички файлове загубих. Аман от него, дайте да го уредим малко при конкуренцията да поработи, да видим дали ще им върви като по вода тогава. А после в Либия да го пратим, в Бенгази да поработи в някоя болница, а ако случайно се върне, директно в Уганда, в джунглата и там да се облажат с администраторско печено."
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!