Финалът на "Биг Брадър Ол Старс" (Big Brother All Stars) в понеделник вечер е гледан от 31,3% от зрителите в активна възраст, между 18 – 49 години.
По данни на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch), Нова ТВ е най-гледаният телевизионен канал в слота на предаването, като в същото време втората телевизия в класацията отчита дял от 26,5%.
Тази година форматът "Биг Брадър" празнува 10 години в българския телевизионен ефир.
За тези десет години в ефира на Нова бяха излъчени 5 сезона на шоуто, един от които семеен, 6 сезона на "Вип Брадър" (VIP Brother) и 3 сезона All Stars.
Именно третият сезон на Биг Брадър Ол Старс отчита рекордно висок дял от зрителската аудитория – средно 30% за целия сезон, което е чувствително повече от предходните две издания. Вип Брадър "Образцов дом" 2014 пък е най-гледаният сред ВИП сезоните за последните три години.
Излъчените от 20:00 ч. епизоди тази година привличат средно 31% от телевизионната аудитория. Второто по зрителски интерес риалити за тази есен – "Сървайвър" (Survivor), отчита значително по-нисък дял от зрителската аудитория – средно 23%, спрямо двата поредни сезона на Големия брат, излъчени през есенния телевизионен сезон.
Нова ТВ и продуцентите на риалити формата благодарят на феновете на предаването и на всички зрители, които за пореден път доказват, че "Биг Брадър" винаги е бил и си остава истински телевизионен феномен в родния ефир.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!