И зползвате ли реклами, които не могат да се пропуснат от потребителите? Ако не, трябва да започнете и да преминете към брандирано съдържание, защото това е новата ера в онлайн рекламирането, коментира днес на форума Webit.Festival, Христо Христов, главен изпълнителен директор на „Нетинфо“ (Netinfo).
Какво е брандирано съдържание и защо да се придържаме към рекламите, които не можем да спрем с натискане на бутона на мишката, обясни Христо Христов.
Всички сайтове са пълни с различно рекламно съдържание, но повечето от потребителите остават слепи за него.
Решението? Брандираното съдържание. Хората отделят време за добрата история и рекламите трябва да са част от нея.
Така информацията се възприема много по-добре и получава интереса на 76% от аудиторията, сочат данните на Mobyaffiliates. Хората прекарват средно 2,5 минути с всяка брандирана история, което е 8 пъти повече от времето, обичайно отделяно за мултимедийно съдържание.
Най-ефективно е да се брандира видео съдържание, като 61% от потребителите вземат решения за покупка, базирани на мненията на влогъри. Това е най-добрият начин за представяне на дадена марка и за създаване на връзка между нея и хората.
За да бъде брандираното съдържание ефективен рекламен инструмент – рекламата трябва да е адекватна и свързана с него.
Важно е то да бъде компетентно направено и да не заблуждава или подвежда потребителите. Задължително е да разказва история и да се стреми да даде на хората това, от което те наистина се нуждаят.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!