П роблемите на Samsung със смартфона Galaxy Note 7 продължават. Компанията отново е спряла производството на модела, заради дефекти, съобщи в. "Wall Street Journal", като се позовава на свои източници във фирмата.
Причината отново са случаи на самозапалване на телефона. Големи мобилни оператори като AT&T и T-Mobile дори спряха продажбите на модела. Проблемът е сериозен, тъй като става дума за нови бройки на Note 7, които трябваше да са с отстранен дефект. Досега компанията не е коментирала темата с изключение, че ще проучи случилото се и ще съдейства на институциите. За последно в петък тя обяви, че ще разследва новите инциденти, за да прецени дали става дума за нов дефект или са изолирани случаи.
Samsung ограничава зареждането на Note 7, за да не експлодира
Дефект в iPhone 7 Plus води до съскане на телефона
Вчера AT&T и T-Mobile обявиха, че спират продажбата и подмяната на Note 7 за клиентите си в САЩ. Потребителите, които вече са купили Note 7 ще могат да заменят телефона за други модели или да получат парите си обратно.
In the next episode of Survivorman, instead of giving @reallesstroud matches to start a fire, they give him a @SamsungMobile Note 7 #note7
— Mister Danganronpa (@badbrobot) October 10, 2016
Вестникът посочва, че само в САЩ миналата седмица има 4 документирани случая на проблеми с Note 7, при които телефонът или е димял, или се е самозапалил. Един от случаите е в самолет на авиокомпанията Southwest преди излитането му. Все още обаче не е ясно дали става дума за първите бройки на Note 7 или за такива, които трябва да са с отстранен дефект. Част от притежателите на устройствата твърдят, че те са били от подменените бройки. Общо продадени са около 2.5 млн. бройки от Note 7, които трябва да бъдат изтеглени.
Препоръчват Note 7 да не се използва в самолетите
Онлайн изданието The Verge пък съобщава, че знае за поне 5 случая на нови бройки на Note 7, които са се запалили в САЩ само през миналата седмица. Американската комисия за защита на потребителите обяви, че започва ново разследване и ще разпита както потребителите, така и компанията.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!