П очти четири години, след като бе дръпнат щепсела на Maybach-Manufaktur (за втори път) от Mercedes-Benz, сега емблемата с „Двойно М” отново е жива, а в близко бъдеще ще видим много по-наситена моделна гама.
Сега ще се концентрираме върху Mercedes-Maybach S650 Cabriolet, който спокойно може да се нарече най-луксозният кабриолет, носил „трилъчата звезда” на капака си. За „Двойното М”, не е сигурно, тъй като Landaulet бе доста по-разточителен, но и далеч от естетиката.
Базиран на и така ексклузивния Mercedes-AMG S65 Cabriolet, новата, лимитирана открита версия на модела ще бъде изпълнена в тираж от 300 бройки, което пасва добре на цената от 300 000 евро парчето.
Задвижването идва от същия, 6,0-литров, битурбо V12 двигател, който се монтира и в “65”. Очакванията, че мощността може да достигне цифрата от името, т.е. 650 к.с., не се оправдаха. Тук говорим за познатите 630 к.с. и електронно ограничен въртящ момент от 1000 Нм.
Тези параметри са достатъчни да ускорят огромния кабриолет до 100 км/ч за 4,1 секунди, максималната скорост е електронно ограничена до 250 км/ч.
Разликите с „нормалния” S65 Cabrio са много, но същевременно не са драстични. Сред тях може да включим модифицираната броня, допълнителното хром и 20-цоловите ковани джанти.
Повечето магии са в интериора, защото за цената си този модел трябва да предложи доста повече от табелата, указваща кой от 300-те автомобила притежавате. Тапицерията е напълно нова, както и повечето от облицовката, като тук дизайнерите са черпили вдъхновение от Concept S-Class Coupe от 2013 г. Благодарение на похвата, който Mercedes-Benz нарича „плаващи линии”, атмосферата в интериора напомня за луксозна яхта. S650 Cabrio може да се персонализира с девет интериорни цвята. Всеки автомобил ще бъде доставен с комплект чанти и куфари от “Maybach – Icons of Luxury”, ключодържател, направен от същата nappa кожа като тапицерията в интериора, както и сертификат, подписан лично от Дитер Цече.
Четете още:
Рейтинги за надеждност на автомобилите: може ли да им вярваме?
Jaguar се изправя срещу Tesla с красивия I-PACE с над 500 км пробег
Alfa Romeo Stelvio влиза с гръм и трясък в SUV битката
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!