Д нес стартира автомобилния салон в Москва и очаквано всички погледи са отправени към „АвтоВАЗ“. Заявките бяха дадени отдавна и компанията показа цели шест концепции, пет от които напълно нови. Но акцентът си остава кросоувърът XCODE. Другите интересни експонати са на всъдеходните версии на седана Vesta и хечбека XRay.
Производителят отбелязва, че XCODE демонстрира развитието на дизайнерския език на Lada, който за пръв път бе използван при споменатите XRay и Vesta.

„Концепцията интерпретира редица перспективни решения, в това число използването на турбомотор и пълноприводна трансмисия, а също и интерфейса Lada Connect, който позволява управление на системите на автомобила посредством смартфон,“ отбелязват от „АвтоВАЗ“.

Липсва техническа информация, но не може да се отрече, че визията на автомобила е много добра. Тя е идеална за серийно производство, но нищо конкретно не се казва по темата. За феновете на руските возила ще отбележим изказването на Стив Матин, шеф-дизайнер на АвтоВАЗ, според който подготовката на серийна версия на един прототип отнема около четири години.

Освен XCODE, всъдеходните версии на XRay и Vesta Cross, АвтоВАЗ представа концептуални спорни модификации на „Веста“ и XRay, както и няколко серийни автомобила.

Четете още:
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!