Н ай-доволни от своя автомобил в САЩ са собствениците на Lincoln. Ако по продажби суббранда на Ford заема едва пето място в сегмента на луксозните модели, то в рейтинга American Customer Satisfaction Index (ACSI) той е на първо място с бал от 87 точки.
На второ място се подрежда Honda (86 точки), а бронзът си разделят Toyota и BMW c по 85 точки. Индексът на Volkswagen спада до 78, което се свързва с последствията от „Дизелгейт“. Аналогичен е показателят на Jeep. Тези две марки имат най-лошият резултат сред масовите марки.
На противоположния полюс е Audi, който увеличава резултата си от 2015 г. (78) и сега е с 83 точки.
Като цяло, удовлетвореността на клиентите от автомобилите си е нараснала с 3,2% до 82 точки по скала от 100. В индекса доминират луксозните автомобили, но масовият сегмент постепенно отвоюва позиции нагоре в класацията, което важи и за местните производители. През 2016 г. GMC постига 84 точки, Chevrolet – 83, а Ford 81.
Индексът ACSI се основава на 3776 клиента, чието мнение е събрано през второто тримесечие на 2016-а.
Съвсем скоро Volkswagen ще лансира 7-местен SUV, който вероятно ще бъде наречен Teramont. Той би трябвало да подобри показателя на марката зад Океана.
Четете още:
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!