Н яма да коментираме външния му вид, защото Solo изглежда нелепо. Ще се концентрираме върху факта, че в мегаполисите наистина страдат от задръствания. Затова 1-местният електрокар наистина изглежда като решение на проблема със задръстванията. В своя защита Electra Meccanica изтъква факта, че в повечето автомобили се вози по един човек. Следователно Solo е напълно оправдан като предложение за борба със задръстванията. Дали обаче някой ще се довери на нещо толкова несигурно (а и нелепо в някои отношение), е друг въпрос.
Премахването на второ седящо място е позволило постигането на по-компактни размери, както и отваряне на 285 литра товарен обем.
Зад единствената седалка е разположена литиево-йонна батерия и електромотор с 82 к.с. (190 Нм). Той задвижва единственото задно колело.
Solo тежи само 450 кг. Това спомага за доста впечатляващи за подобно возило динамични параметри: ускорение до 100 км/ч за 8 секунди и максимална скорост от 130 км/ч (ограничена). При изключен ограничител, Solo може да достигне до… 200 км/ч!
По-важното е, че батерията осигурява пробег с едно зареждане до 160 км, а пълното презареждане на батерията отнема 3 часа в контакт с напрежение 220 V.
Соло ще излезе на пазара на 9 септември, а стойността му ще е 15 218 канадски долара. Гаранцията – 2 години без ограничение на пробега.
Четете още:
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!