И сторията ни е научила, че във футбола може да се случи всичко. Доказателство е отборът на Гърция. Защо сега да не станем свидетели на поредната бомба? Например Румъния или Северна Ирландия да вземат трофея. Вярно, това е много малко вероятно (меко казано), но има шанс.
И докато играчите гонят топката по терена, други хора се опитват да дадат отговор на въпроса: какви автомобили биха използвали отделните отбори, и как биха ги модифицирали, за да внасят страх в своите опоненти?
Отговор на тези въпроси дават от carwow.co.uk. Екипът е селектирал 10 нации и техния най-представителен автомобилен бранд, макар че в случая на Германия това е почти невъзможно да се направи. Но те са го направили. При други нации (Румъния, Чехия, Испания или Русия) е било много лесно, тъй като имат само по една автомобилна марка.
Но ето какво ни предлага екипът на carwow.co.uk. Не може да им се отрече, че са свършили чудесна работа с Photoshop.
Испания – SEAT Leon Cupra 290
Доскоро Leon Cupra 290 държеше рекорда на „Нордшлайфе“ за автомобил с предно предаване. Ла Роха ще се надяват да насочат част от скоростта и маневреността му, когато атакуват противниковата врата.
Германия – Mercedes-AMG GT R
Ето тук изборът е бил почти невъзможен, но все пак той се е спрял на един от последните супер спортни автомобили. Ревът на германските фенове е достоен за гъргорещия звук на този V8 на AMG.
Франция – Bugatti Chiron
Ако говореха автомобилите, то Франция не би трябвало да има проблеми със спечелването на титлата. Поне Chiron няма да има такива, когато догодина атакува световните рекорди за скорост със своите 1500 к.с. Проблемът е, че Bugatti е само исторически френска, иначе, както знаем, компанията е под шапката на VW. Дали компанията-майка ще позволи титлата на Евро 2016?
Северна Ирландия – DeLorean DMC-12
Марти Макфлай може и да е пътувал с DMC-12 във времето и пространството, но тази икона от 80-те е чудесно допълнение към историята на Северна Ирландия, където DeLorean е произвеждан.
Румъния – Dacia Duster
Dacia Duster е автомобил, който купуваш с прагматичен замисъл. Но той донесе на модела милионни продажби в целия свят. Изключително просторен, икономичен и скандално добре ценово позициониран, Duster е всичко, което румънският отбор не е.
Англия – Jaguar F-Type SVR Cabriolet
F-Type бе огромен успех. Кабриото и неговия 5,0-литров V8 двигател внасят допълнителна класа, която ще е нужна на англичаните, за да успят да продължат напред в турнира, още повече, че им предстои мач с Уелс. А битката ще е кървава.
Италия – Ferrari LaFerrari Spider
Някой да се е съмнявал в избора за Италия? Не. Вероятно малко са били и футболните фенове, които са се съмнявали в успеха на тима срещу Белгия. Там те играха изключително прагматично, а контрите им бяха пронизващо бързи. Почти колкото LeFerrari.
Чехия – Skoda Kodiaq
Макар Kodiaq все още да не е официално представен като сериен модел, вероятно чехите не биха имали нищо против да бъдат сравнени с този достъпен SUV, с който Skoda се надява да промени играта в сегмента.
Швеция – Koenigsegg One:1
Шведите си имат Volvo, но виждате ли Златан да се вози в нещо по-различно от One:1? Макар Франция да си има Chiron, той не може да се мери с ненормалното съотношение мощност:маса на One:1. А то е 1 к.с. на 1 кг, т.е. 1361 к.с. на 1361 кг тегло на автомобила.
Русия – Lada Riva
Всички знаем, че Lada е икона в Русия. Справи се добре срещу 550-те конски сили на Англия и техния F-Type SVR. Но едва ли има повод да запомним тази Lada и руския отбор с нещо добро на този шампионат.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!