Б ез комплекта от двигател с вътрешно горене и трансмисионен тунел, дизайнът на концепта издава кабината напред, удължава междуосието и скъсява надвесите. Това дава възможност на силуета да стане по-аеродинамичен, а профилите да добият по-мощни пропорции. Освен това разширява вътрешното пространство, подобрява динамиката на автомобила и видимостта.
Дългото междуосие и късите надвеси дават възможност за покривна линия, подобна на купе моделите. Атлетичните арки на калниците са изваяни около 23-инчови джанти Nighthawk. Тясното сътрудничество между дизайнерския екип и този по аеродинамика е довело да постигане на много нисък коефициент на въздушно съпротивление за автомобил от този клас - 0,29 Cd.
Акцентът върху водача, характерен за кокпитите на Jaguar, се допълва от интуитивен дизайн на интерфейса и авангардни материали. Водачът и пътниците седят по-ниско, отколкото в стандартните SUV модели. Основният интерфейс представлява 12-инчов TFT сензорен екран, вграден недоловимо в повърхността на инструменталния панел. Отделен 5,5-инчов вторичен сензорен екран е комбиниран с два въртящи се, лазерно гравирани алуминиеви контролни уреда, снабдени с ярки кръгли HD дисплеи.
Пълноразмерният панорамен стъклен покрив продължава косия ъгъл на предното стъкло и изпълва интериора на I-PACE с естествена светлина.
I-PACE се задвижва от електромотори, разположени до предния и задния мост. Двата заедно осигуряват 400 к.с. и мигновен въртящ момент от 700 Нм. Синхронните електродвигатели с постоянен магнит са изключително компактни: външен диаметър само 234 мм и са с дължина само 500 мм.
Вместо конвенционалната конфигурация, поставяща трансмисията пред мотора, I-PACE предлага концентрично разположение с по-ефективно оползотворяване на пространството.
Пробегът на I-PACE е над 500 км според европейския NEDC комбиниран цикъл на шофиране и над 220 мили според американския EPA цикъл. Зареждането е лесно и бързо – 80% от заряда се постига за 90 минути, а 100% за малко над два часа, при използване на 50kW DC зареждане.
Съхранението на енергия в I-PACE се извършва посредством 90 kWh литиево-йонна батерия с течно охлаждане, проектирана и разработена в Jaguar. Гнездото за батерията е изработено от олекотен алуминий и представлява неразделна част от каросерията на концепта.
Четете още:
Люк Бесон изстрелва совалка на Lexus в космоса
Toyota ще извади до $3,4 млрд. за сервизна акция в САЩ за ръждиви рами
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!