Civic е по-широк, по-дълъг и по-нисък от всеки от предшествениците си. Освен това е и с подчертано по-агресивна визия, изразени арки на калниците и добре скулптурирани предна и задна част.
Резервоарът за гориво е преместен, благодарение на което подът е по-нисък, отколкото при актуалния модел. Десетото поколение е по-леко с 16 кг спрямо предишното, за сметка на това то е с 52% по-устойчиво на усукване. В резултат на всички подобрения цялостната твърдост на каросерията е увеличена с 65% спрямо предишното поколение.
Новият Civic утвърждава репутацията на модела като лидер в клас С по отношение на вътрешното пространство и мястото за багаж благодарение на увеличената с 30 мм междуосие. Обемът на багажника също е водещ в класа – 478 л. Задните седалки са сгъваеми и делими в отношение 60:40.
Долната секция пред скоростния лост на централната конзола е конфигурирана като място с две отделни нива за съхранение на вещи и най-вече на лични електронни устойства. При по-високите версии на оборудване първата секция на тази ниша е с вградено зарядно за смартфони. В горната част на централната конзола е разположен 7-инчовият цветен тактилен дисплей на системата Honda Connect. Тя е съвместима и с Apple CarPlay и Android Auto. Honda Connect може да бъде поръчана и с навигация Garmin. Опциите за аудио конфигурацията в автомобила варират от 160-ватова с четири говорителя, 180-ватова с осем до 465-ватова с 11.
Стандартно всички версии ще бъдат оборудвани със системата за пасивна и активна безопасност Honda Sensing, ползваща информацията от камери, радари и сензори, за да алармира шофьора, или да коригира неговите грешка с помощта на различни асистенти за сигурност.
Десетото поколение на Civic идва с нови турбобензинови двигатели от семейството VTEC TURBO. Единият от тях е 3-цилиндров 1,0-литров, а другият – 4-цилиндров 1,5-литров.
Хечбекът ще е първият модел, който Honda ще предложи с тях в Европа. И двата силови агрегата могат да бъдат съчетани или с 6-степенна механична трансмисия, или с безстепенна CVT със 7 симулирани предавки.
Свързан с механичната предавателна кутия, 3-цилиндровият еднолитров мотор разполага с въртящ момент от 200 Нм и 180 Нм, когато е със CVT. Максималната му мощност е 129 к.с.
Четирицилндривият 1,5-литров силов агрегат надминава показателите на актуалния 1,8-литров VTEC. Максималната му мощност е 182 к.с. и 240 Нм въртящ момент. (220 със CVT).
Четете още:
BMW направи Edition RED на Серия 4 специално за нашия пазар
Миниванът от проекта „Кортеж“ прилича на катафалка
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!