П оръчки вече се приемат. И вероятно вече са получени, защото в света има много хора, които се страхуват от хорската обич. За изработката на една бронирана лимузина Mercedes-Maybach S 600 Pullman Guard са необходими 9 месеца.
За разлика от „гражданския“ Pullman (VV 222), който се прави от помещаващата си в Ботроп компания Brabus, бронираният 6,5-метров танк ще се „събира“ от подразделението Mercedes-Benz Guard в Зинделфинген.
Преработката е съществена. Затова и времето е 9 месеца. Бронира се подът и пътническото купе, покривът е изработен от кевлар, а бронираните стъкла с дебелина над 60 мм са дело на италианската компания Isoclima. Лимузината отговаря на ниво на защита VR9 по стандарта BRV 2009. Това означава, че брониравката може да устои на европейски патрон 7,62 х 51 мм. Защитата срещу взрив отговаря на стандарта ERV 2010: Pullman Guard е способен да устои на взрив с еквивалент 15 кг тротил, взривен на разстояние 2 метра от автомобила и метър над земята.
Огромните задни врати на лимузината, дълги цели 135 см, сега са много тежки и отварянето им е трудно. Затова те се отварят с помощта на електромотор, а за вдигането и свалянето на бронестъклата отговаря хидравлика. Теглото на Pullman е скочила с два тона – от 3060 на 5100 кг. Задвижването на този колос се осигурява от същия 36-клапанов V12 двигател с обем 6 литра, чиято мощност е 530 к.с. той е свързан със 7-степенен „автомат“, а максималната скорост е ограничена на 160 км/ч (спрямо 210 км/ч на стандартния модел).
Архитектурата на интериора е непроменена: разкошът е непокътнат от бронировката. Огромни кресла, преградна стена, телевизор с диагонал на екрана 18,5 инча, регулировка на облегалките на задните седалки в рамките на 19 до 43,5 градуса, чаши за шампанско и др. Корекция има само в размера на салона, който е малко по-тесен и с 40 мм по-нисък от стандартния.
Базовата цена на бронираната машина е впечатляваща: 1,4 млн. евро. А с опциите, като например сирена, стробоскопи, високоговорители и всякакво друго индивидуално оборудване – тя скача още повече. Горна граница няма.
Четете още:
Браво другари, негово величество ще се вози в бледо копие на Phantom
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!