В торият сезон на предаването за кулинарна култура и мениджмънт "Кошмари в кухнята" се завърна триумфално в ефира на Нова, затвърждавайки лидерската позиция на медията.
По данни на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere, сблъсъкът на Шеф Манчев с проблемите в пернишки ресторант е гледан от 30.9% от всички зрители в активна възраст (18-49 години), които са били пред телевизионния екран по това време (20:58-21:56).
Втората в класацията телевизия отчита дял от аудиторията от 26.9%, в същия часови интервал.
Кошмари в кухнята отчита най-висок резултат и сред младата аудитория (18-34 години) – 30.4% от гледалите по това време са го предпочели, докато следващата телевизия събира около 26%.
През изминалата вечер за първи път "Кошмари в кухнята" по Нова и MasterChef по bTV се изправиха в пряка конкуренция за зрители в един и същ часови интервал (21:30-21:56).
Резултатите показват категорично надмощие за предаването на Нова – 44% повече зрители в активна възраст са гледали "Кошмари в кухнята".
Нова е привлякла 33.6% от гледащите телевизия в посочения интервал, докато с кулинарното предаване по bTV са останали 23.3%.
Първия епизод на "Кошмари в кухнята" можете да гледате тук
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!