Т ридесет и пет процента от активното гражданско население на възраст между 18 и 49 години са следили влизането на хотелиерската наследница Парис Хилтън в къщата на "ВИП Брадър" 2013, сочат данните на пийпълметричната агенция GARB.
Най-очакваното риалити за този сезон стартира с изключително високи резултати, като първоначално е привлякло интересът на 33,4% от зрителите от най-атрактивната за рекламодателите целева група в страната.
След 22:00 ч. пък, когато в Къщата се очакваше да влезе специалният почетен гост в лицето на световната звезда Парис Хилтън, както и втората група от безспорно провокативната селекция от съквартиранти, делът на Нова телевизия бе 35 %, докато този на Би Ти Ви, например, бе 27 %.
Американската модна икона Парис Хилтън се присъедини към 17-те български ВИП съквартиранти точно в 23 ч. на 16 септември.
"Това е първото ми гостуване в България. Много обичам да пътувам и се радвам, че съм тук”, бяха първите думи на Парис на червения килим.
Богатата наследница разказа за емоциите около DJ изявите си на Ибиса това лято.
“С удоволствие бих отворила магазин в България. Обичам да работя усилено, защото това е културата на моето семейство.”, разказа пред Ники Кънчев световната звезда и допълни: “Аз съм просто едно обикновено момиче, което обича да се забавлява. Когато не съм пред камера обичам да се гмуркам и да плувам. Парис Хилтън има две различни страни – пред камера и в личният си живот”.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!