М узиката и почивките са ключът към щастието в офиса, пише в. "Дейли експрес", позовавайки се на резултатите от проучване, направено във Великобритания от счетоводната организация AAT (Association of Accounting Technicians).
Анкетата разкрива, че за да се чувстват щастливи в службата, за трудещите се е важно да бъдат уважавани от колегите и останалите да се вслушват в идеите им.
Не по-маловажни фактори за служебно щастие са удобният стол, забавните колеги, гъвкавото работно време и началникът, който знае името на подчинения.
Проучването насочва не само към щастието, но и към негативите на работата в офис.
Оказва се, че един на петима анкетирани никога не е чувал "Благодаря" от шефа си, над 50 процента от служителите се чувстват недооценени и над една трета не са щастливи в службата.
"Резултатите от настоящото проучване показват, че професионалното щастие зависи от редица други фактори освен парите, които служителите носят у дома", казва говорител на организацията.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!