К отката на световноизвестния дизайнер Карл Лагерфелд Шупет през 2014 година е заработила 3 милиона евро, разказва самият моделиер в интервю за в. "Ню Йорк мегазин".
През миналата година Шупет е участвала в две рекламни кампании - на автомобила "Опел Корса" и на японската козметична марка "Шу Уемура".
По думите на Лагерфелд, той не е позволявал на домашния си любимец да се снима в реклами за хранителни продукти и вещи.
"Тя е уникална. Като човек, но е добре, че мълчи", е споделил дизайнерът.
Лагерфелд е добавил, че неговата котка ненавижда другите животни и децата. Дизайнерът е отбелязал, че тя е център на вселената, а в игрите и движенията ѝ има нещо незабравимо.
През юли 2014 г. бе издадена книгата "Шупет: личният живот на една модерна амбициозна котка" (Choupette: The Private Life of a High-Flying Fashion Cat).
Биографията на една от най-прочутите котки в света е написана от Патрик Морие и Жан-Кристоф Напия.
Бирманската котка Шупет се е появила в дома на Лагерфелд в края на 2012 г., когато един от неговите приятели - манекенът Батист Джабикони - го помолил да гледа животното му по време на коледната ваканция.
За няколко дни дизайнерът така свикнал с котката, че помолил Джабикони да му я остави.
Шупет си има акаунт в "Туитър" с около 47 хил. ползватели.
Домашният любимец на Лагерфелд редовно влиза в класациите на най-популярните животни в глобалната мрежа.
Съгласно традициите в света на модата, възрастта на Шупет не се огласява. Предполага се, че котката сега е на 4-7 години.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!